Min lilla filur

Sebastian kom & titta!!! ropar jag
& står å viftar vid vardagsrums fönstret
Sebastian kommer lunkandes till fönstret, inte riktigt villig att släppa tv:n med blicken
Vad är det mamma?
Ser du vad farbron gör där borta
säger jag
& pekar mot tennisbanan där vicevärden håller på att spola tennisbanan
Han spolar vatten på tennisbanan så att det blir en isbana
så vi (läs du & pappa) kan åka skridskor där!!!!
(
ser riktigt glad ut så han ska förstå hur roligt det är!!)
Sebsatian tittar på mig som om jag vore rätt "dum"
Jag ska inte åka skridskor där.
öh, nehä???
Jag ska åka skridskor med SSK!!!!



Han är så rolig min lilla filur =)
Han är på fullt allvar helt övertygad om att han ska åka skridksor och spela hockey med SSK
för han har minsann en egen SSK tröja =)


Kommentarer
Postat av: Veronica

Det är just det där som gör att barn är så himla härliga! Spontana, ärliga och oförstörda :) Haha vad charmig han är!

Postat av: Fru G

Åh så gulligt sagt. Visst är dom smart de små liven:-)

God Jul och Gott Nytt År! Kram Linda.

2009-12-18 @ 15:28:24
Postat av: victoria

Sötnos! De är för roliga med alla egna saker som de kommer på. Puss

2009-12-18 @ 20:11:25
URL: http://victoriaseecret.blogg.se/
Postat av: isabelle

haha åh va söt han är!! jag saknar er så mycket!

puss och kram

2009-12-20 @ 11:19:26
URL: http://isabelle93.blogg.se/
Postat av: Annelie

Såklart att han ska åka med SSK, dom kan verkligen behöva lite förstärkning... Så charmigt med så självklara kommentarer dom har i den åldern.

2009-12-20 @ 23:52:16
URL: http://solgulahuseth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback