Lessen

Idag är jag så lessen och bedrövad.
Min älskade arbetsplats har blivit totalförstört i en brand inatt.
Har visserligen inte jobbat där sen innan jag blev mammaledig, men vill än idag tillbaka dit och har ff jätte bra kontakt med mina "kollegor"
Känner så enormt med dom!
Många tårar har fällts idag.... Så svårt att fatta, inte ens när jag stod och tittade på det som fanns kvar
kunde jag ta det till mig....










Allt är förstört....
Allt barnen gjort under åren, allt är borta.....

bilderna kommer
härifrån

Kommentarer
Postat av: Anja

Men Gud!!! Va hemskt :( Usch... fick värsta chocken nu när jag klickade in mig här! Jisses...



Men japp, tisdag definitivt! :) Mig eller dig?Längtar! Puss i mass!

Postat av: Isabelle

åh gud va tråkigt mika !! ushc fy va hemskt :( åå jag är så ledsen för alla som gick där och jobbade där, tänk allt dom hade gjort .. hemskt är det bara !!

sebban hälsar en puss !

kram kram

2008-09-25 @ 19:50:21
URL: http://isabelle93.blogg.se/
Postat av: Sofie

Nämen usch vad hemskt! Men det är ju tur att ingen skadades. Kram, kram.

2008-09-25 @ 20:37:58
URL: http://misshiller.blogg.se/
Postat av: Heidi

Halloj! Ja visst är det trakigiskt. Lova är ledsen och pratar hela tiden om att det brann o hon saknar sitt dagis o vill ha tillbaks sina teckningar....

Tänk alla pärmar....jag som hade sett fram emot o få hem Lovas pärm i vår....såååå trist o förjävligt!

Får se vart barnen slussas nu då....

Kram!!

2008-09-25 @ 20:50:58
URL: http://heidin72.blogg.se/
Postat av: Fia

Tråkigt att dem gör sånt! Vad har dessa ligister fått ut av detta? Något som är "kul" i två sekunder förstör så mycket för så många!

G berättade det för mig i förmiddags att det brunnit.. samma sak hände just Högmohöjden 1997, precis då Marlon skulle börja dagis där. Men alternativtet va att han så länge fick gå på Hovsjö fsk tills det va fixat. Vilket inte va ett troligt alternativ,enligt G, så han blev hemma ca 6månader till med pappa!

För att svara på din fråga om studierna så nej, det är en friståendekurs. Så man har ingen färdig titel när man är klar med den, den motsvarar ett år av Socionom och du kan bygga ihop den med andra kurser. Jag tänkte fortsätta med inriktning barn, ungdom & familj..om jag inte får ett arbete inom kort efter avslutad utbildning. KRAM!

2008-09-25 @ 21:50:43
URL: http://maximilian06.blogg.se/
Postat av: micaela

gud va hemskt, ussh.. vem kan bara göra något sånt ???

haha jag halv sju, skönt =)

hihihi men nu känner jag mig lite piggare bara jag gör saker om dagarna, sitter jag bara hemma så sover jag =) hihi

kram

2008-09-26 @ 08:15:11
URL: http://majjssan.blogg.se/
Postat av: vickan

men vad tråkigt, fattar inte vad folk får ut av att göra något så sjukt.. Men det finns knäppisar till allt nu förtiden tyvär.

Puss

2008-09-26 @ 10:05:18
Postat av: Jenny

Nu e det inte grannen längre... han e dryg å otrevlig, snygga människor har en förmåga attvara det =)

Ja har träffat en anders =)

2008-09-26 @ 11:12:36
URL: http://nennie1.blogg.se/
Postat av: Mika

Vickan: Ja det finns ju verkligen störda människor!

puss på dig oxå

2008-09-26 @ 12:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback