Gott slut!!

Igår hade vi en familjeutflykt med våran andra familj =)
Blev bla en sväng till babyland i haninge där dom hade 50% rea
tyvärr hade dom inte så mkt kvar men 2 body blev det iaf
Sen bar det iväg till kungens kurva å där hitta jag ännu mer bebiskläder på rean på lindex.
Dum som jag var köpte jag lite rosa kläder fast jag tror att det är en pojke =)
men har blivit intalad av omgivningen att det är en tjej
'men men, det visar väl sig =)

Lite inhandlade bebiskläder






På kvällen kom min fina Emelie på besök



hon hade en julklapp med sig till Sebban som han verkligen gillade =)






Idag har vi varit iväg å firat lilla Sanna som blev 3 år idag! =)

Gott Slut!!



Kommentarer
Postat av: Linda

Ja visst är det tråkigt!

Han är verkligen bildskön "vår" pojk =)



Det ska bli så skoj den 19:e, jag tror att det äe en liten Ebba jag.

men det visara sig.



Har jag min lockgrej kvar hos er?

Ska fixa håret på min syster i morgon.

Puss puss

Postat av: Isabelle

åh han som älskar emil! va kul =) jag tror det blir en tjej hihi =)

hoppas ni kommer ha en toppen nyårsafton, hörde att mamma och pappa ska till er, tyvär kan jag inte komma. PUss och kram hälsa kalle och sebban!!

2008-12-30 @ 20:20:38
URL: http://isabelle93.blogg.se/
Postat av: J.

åh vad gulliga kläder!

2008-12-30 @ 21:43:07
URL: http://madebyjulia.blogg.se/
Postat av: ♥Hanna♥

jätte fina kläder!! hihi... spännande! jag tror oxå det blir en tös! ^^



Hoppas du får en trevlig nyårsafton!

Önskar dig ett gott slut 2008 och ett gott nytt 2009!



kramar från Hanna! ^^

2008-12-31 @ 13:33:44
URL: http://hannaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback