Dags att köpa nytt

I förrgår alldeles lagom till greysan gick våran tv sönder.
Jippie!!!! 
Äntligen får jag köpa ny!!! (Kalle som är den ekonmiska i familjen har tyckt att det är totalt onödigt att köpa en ny när vi har en som fungerar. Det tycker inte jag men det är han som har vunnit striderna)
Jippie!!!! (kalle är ju iofs ganska glad att få en ny han oxå=)

Å När vi ändå håller på tänkte vi investera i ny soffa oxå. (våran soffa är från typ 70-talet å har gjort sitt för mänskligheten) Jag hatar verkligen vårat V-rum som det är just nu. Men med ny soffa & Tv kommer jag älska det!!!



image436

Kommentarer
Postat av: ahren

Har ni bestämt vilken tv det blir?
Ses vi ikväll?Puss

Postat av: Isabelle

haha aa xD han vi fick borsta mina! Haha tack så mycket !
Fina saker du vill ha =)

2007-10-05 @ 14:18:44
Postat av: Anja

Hahaha grattis Kika! :D Jättefina grejer i collaget, älskar soffan & tv'n & lampan :)
Japp, vi får ses nästa vecka. Hur ser det ut för dig? Jag är på praktik varje dag till kl. 13.00 men efter det så :)
Pussss!

2007-10-05 @ 17:44:07
URL: http://veenus.blogg.se
Postat av: Victoria

Oh vad kul gumman då får du ditt nya vardagsrum hihi .. tur att tv:n gick sönder så ni kan köpa nytt nu då :-)

2007-10-05 @ 20:23:58
Postat av: ahren

Vi fick tips av en vi känner att det är två märken som är bäst på LCD och Plasma. Ett av som är det vi har, minns inte det andra.
Puss

2007-10-06 @ 08:33:35
URL: http://ahren.blogg.se
Postat av: Anja

Hahaha, japp, flickan är ju jag :) men texten är skriven av nån annan, vet dock inte vem, men jag tyckte den var så klockren!
Pussss!

2007-10-06 @ 13:28:37
URL: http://veenus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback