Längre "ledighet"????

Var ju tänkt att jag skulle börja jobba igen i januari men som det ser ut nu så finns det inga dagis platser...
det är helt fullt!!!??? kom visserligen inte som en chock eftesrom jag eg visste hur det ser ut på alla förskolor...
Men har bara skjutit undan tankarna med "det löser sig"
Men nu kan jag inte skjuta upp det längre & det är fullt....
Tänker inte åka genom halva södertälje för att ta mig till ett dagis som vi eg inte vill ha....
Så som det ser ut nu kommer jag ev vara hemma till slutet på mars (ganska trevligt eftersom min underbara V får sin bebis då =) 
tur att man har en sån förstående chef som stöttar & puschar istället för att bli sur när man inte kommer tillbaka när man sagt att man ska...

phu... vara bara tvungen att rensa tankarna lite!!

Kommentarer
Postat av: micaela

He!!
hmm ja du det är väl sådär, bllir väl bättre snart f¨r jag hoppas=)
tråkigt med dagisplatserna, hoppas ni får in honom snart..
kram

Postat av: Victoria

Hej gumman! Jätte tråkigt hur de ser ut nu med dagisplatser men som du säger det är bättre att få de dagis man vill ha än att behöva åka genom halva stan till ett man inte vill ha. Gör inte mig något att du blir hemma längre, då hinner vi ses mer och du hinner träffa bebis med :-) Tack för i dag!!!
Puss

2007-11-12 @ 15:33:52
URL: http://victoriiaas.blogg.se
Postat av: Isabelle

va tråkigt att det är fullt på alla dagisen. Men trevligt och vara hemmaockså. jag hoppas att det löser sig i alla fall ! =) och att Sebban börjar på ett dagís som han gillar. Vem är V som ska få ett barn? Jag är hemmma idag , min mage är inte bra. I fall du ville veta ;) Ha det bra !
Kram kram

2007-11-12 @ 17:12:52
Postat av: ahren

Hej vännen.
Bara så du vet tänker jag ställa Sebastian i kö till Brunnsnyckeln också!
Jag förklarar när vi pratar nästa gång1
Puss puss

2007-11-12 @ 18:43:40
URL: http://ahren.blogg.se
Postat av: Heidi

Halloj, torsdag är ledig om du vill komma. :) Ska bara på utvecklingssamtal på dagis kl 15.

/Heidi

2007-11-12 @ 19:58:38
URL: http://heidin72.blogg.se
Postat av: C

nej jag och syster var där, måste gå dit oftare...
det är så fint där,stå där och tänka en stund...på vilka fina personer de var alla fyra!

2007-11-12 @ 20:34:37
Postat av: Heidi

Vad bra, då hörs vi om torsdag då. :)

2007-11-13 @ 09:25:01
URL: http://heidin72.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback