Nice...

Fick äntligen ny stil på texten! Lelle hjälpte mig igår.
Färgade hårtet igår igen men är fortfarande inte nöjd... men nu får det vara ett tag, vill inte bli mörkare än så här! Mendans jag färgade håret gick Lelle & Sebastian på en promenad & när dom kom hem hade dom Marcus med sig. Kalle & Mackan gjorde taccos som vi åt med glädje alla 4...
Sen var det hockey.... fattar inte varför det ska vara sport på tv hela hela tiden!!
Lelle & jag flysse till balkongen & satt där & snacka skit!

Första gången jag hörde Sebban var kl 03,35 andra gången var hon 04,39...
06,10 vaknar han & vägrar somna om!!! WHY!!!!!
Nu sover han igen för att han var så trött & nu kan inte jag somna om... fyyy vad orättvist!!

Kommentarer
Postat av: Anja

Staaackars Kika!

*pussen*

Postat av: ahren

Tack för igår.
Din stackar, tur att det bara är en=)

2007-05-04 @ 17:02:34
URL: http://ahren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback