Morsdag

Så har man haft sin första morsdag oxå.... Tänk att jag är mamma.... =) ibland, när man fortfarande känenr sig som 18 år, då är det svårt att förstå att man faktiskt har barn... Men det räcker med att titta på den underbara för att komma tillbaka till nuet å veta att det är det här man är ämnad för =)

 min första morsdag present... blev inga egen gjorda teckningar i år konstigt nog haha






Igår hade vi middag för Lelle & Mackan... Förlovnings middag rättare sagt.... God mat, god dricka, tjejsnack på balkongen å roliga spel... kan kvällen bli bättre??  =)
På menyn stod
Förrätt;
parmaskinka & honugnsmelon
Varmrätt: Oxfilé & potatisgratäng
Efterrätt: Choklad doppade jordgubbar, jordgubbar, glass & chokladsås
mmm var såå gott så.... min egna kock är duktig han

      

      <---- våra försök att förstöra för varandra när bi spella alias =)

Kommentarer
Postat av: Anja

Grymt, grymt, grymt, GRYMT kul var det!!! Blev många skratt, mycket vrålande och ett par nostalgi tårar. Det kunde inte ha blivit en bättre upplevelse!
Puss på dig, volim i ja tebe :)

Postat av: Sofie

Jag vet inte...den var från en liten affär i macclesfield. Den kanske inte ens finns kvar och även om den gör det så kommer det nog kosta en massa extra att skicka över den hit...ska iofs till england i augusti så då kan jag ju undersöka saken!

2007-05-29 @ 10:03:41
URL: http://misshiller.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback