Heja Serbien!!!

Tänk att i år vann rätt låt!! Serbien var ju utan tvekan det absolut bäst bidrget i hela tävlingen
(Nej jag tyckte inte The Ark var bättre!!)



Hej Marija!!!

Jag rös i hela kroppen när hon sjöng!!
Å sverige har skickat fel" låt igen. Nästa år får vi kvala... Fy fan!!!
HAr aldrig trott att The Ark kunde vinna men trodde att vi kunde komma balnd top 10 iaf....
Men Ola Salo & comp. är antingen en flipp eller flopp... finns ingen mekllanting på dom... Å tyvärr blev den en fet flopp i år...
Mamma hejade på Ukraina... Är så glad att dom inte vann!! den var riktigt rolig & bra men värdiga vinnare....? näää

I övrigt var kvällen kanon... Hade gjort röslistor så "alla" som var där fick vara med att rösta, så kul!!
När det var bidrag nr 19 började jag känna mig lessen för att det snart var slut... Ett helt år kvar.... Tur att Sveriges meldodifestival brukar köra igång i februari.
Schlager nörd, jag vet =)

Kommentarer
Postat av: Anja

"Mooolitva, kao zar na mojim usnama je..mooolitva!" *sjunger högt & glatt*
Japp, det där om ankfräset, jag vet! Jag hade ankfräs från topp till tå! Burrr!
Hon är så grym, hon är så jordnära, och hon är så normaaaal. En helt vanlig tjej utan massa krusiduller & spackel. *hjärtar* Hon blev känd för bara nåt år sedan, då hon kämpade i en serbisk Idol tävling :)
Usch..jag blev såå provocerad igår kväll av alla kommentarer, vet att jag egentligen bara ska strunta i det men..det sket sig med att strunta, kunde inte hålla käft.

Aja, nästa år åker vi till Belgrad! :)

Postat av: ahren

=)

2007-05-13 @ 19:50:10
URL: http://ahren.blogg.se
Postat av: Anja

Här har du låten (som den uttalas, klart jag minns =)

Ni oka da sklopim,
postelja prazna tera san,
a ?ivot se topi
i nestaje brzo, k'o dlanom o dlan.

K'o razum da gubim,
jer stvarnost i ne primechujem,
josh uvek te ljubim,
josh uvek ti slepo verujem.

K'o luda, ne znam kuda,
ljubavi se nove bojim,
a dane, ?ive rane,
vi?e ne brojim.

Molitva, kao ?ar na mojim usnama je, molitva, mesto rechi samo ime tvoje.

Nebo zna, kao ja,
koliko puta sam ponovila,
to nebo zna, bash kao ja,
da je ime tvoje moja jedina
molitva.

Al Bogu ne mogu
lagati sve dok se molim,
a la?em ako ka?em
da te ne volim.

(Så..bokstaven ? vette fan hur jag ska förklara uttalet på, haha... men om du lyssnar på låten medan du läser texten så kommer du säkert förstå. =)

Puss!)

2007-05-14 @ 17:45:46
URL: http://veenus.blogg.se
Postat av: Anja

Oj jäklar... där varje frågetecken ska det vara ett Z =)

2007-05-14 @ 17:46:20
URL: http://veenus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback