Så var det Mars

Medans jag har varit borta, ja eller borta & borta.. Inte här inne iaf, har det hunnit bli mars...
Mars, helt sjukt!! Var det inte nyss jul?? Å våren är på väg säger dom på tv... Kan ju hoppas att det är sant för det skulle vara helt underbart!
Madde´s födelsedag har vi hunnit avverka oxå. Sebban var hos farfar & farmor. Jag & Kalle slog klackarna i taket hela kvällen =) Tack M för en sååå rolig kväll =)

Ska på bröllop 2 juni, har tänkt att gå ner 10 kg till dess.... kanske är å ta i för mkt.... vet inte.... ska utmana mig själv!! Ska komma på nån bra belöning om jag klarar det


Mika


Kommentarer
Postat av: ahren

Å bröllop, nån man känner?
Klart du fixar det gumman!!!Kämpa på.
Hur hade ni det på systerns fest, vilka var där?
Kram

Postat av: ahren

Ja du har nog rätt =)
Ja det var synd men det blir väl andra tillfällen.
Ja jag älskar bröllop, men det kostar ju massor.
Kram

2007-03-06 @ 20:35:45
URL: http://ahren.blogg.se
Postat av: Heidi

Klart du klara det om du vill!!!! Du får börja träna med mig på Grönsdal så ska du se att det fixar sig i ett nafs att gå ner 10 kg!!

OCh nya klder som sporre och belöning till bröllpoet är väl inte helt fel?

Heja heja, hejar på dig!!!

Kram!!

2007-03-06 @ 22:28:54
URL: http://heidin72.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback