Ögonen, själens spegel....

Mina ögon kan glittra
Mina läppar kan le
Men sorgen i mitt hjärta
kan ingen se....


Tycker den är så fin, & så sann....

A´s mamma J sa Hon kan se & vara hur kaxig som helst men man kan se i hennes ögon visar att hon innerst inne är snäll.  Det var så fint sagt... Å mitt i prick..... Hon sa precis som det var....  Den meningen är en av dom meningar som berört mig mest.
Vissa människor är riktiga "människo kännare"  J är en av dom. *smack*


 Har beställt skor till hela familjen idag... Den här gången blev det adidas.... Det enda puma dom gade var sånna jag redan har... trist... Vi som är "Puma familjen"

 Kalle´s: 
  Sebban`s:    Mika`s  

Mika

Kommentarer
Postat av: ahren

Snygga ni ska var då=)

Postat av: Anja

Min sötnos... jag tänkte på det oxå förut när jag läste dikten =)
Och så klart att du står med under "Person jag kan berätta allt för", älskar dig skyhögt min vän.

*blöt smack*

2007-03-20 @ 22:16:42
URL: http://veenus.blogg.se
Postat av: Anja

Min kika-sötnos...
Hon brukar ju ofta ha rätt (vet både du & jag) hehe.. Klart att du stog me under "Person jag kan berätta allt för" =)
Japp, Vickans hår är att dö för!
Och japp, John Travoltas sötnos till dotter är verkligen en riktig jordgubbe!

*fet smaaack*

2007-03-20 @ 22:28:06
URL: http://veenus.blogg.se
Postat av: Anja

meeen.... =/
Aja, det blev två inlägg.. det första var från början inte postat, (så stog det iaf..men nehepp)

PS. Väntar tålamodigt på nästa tema! =)

2007-03-20 @ 22:31:08
URL: http://veenus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback