Min Vän.....


 

Min vän!

Min vän, du är solen i mitt liv

För när du skiner

Lyser du upp min tillvaro


Min vän, du är luften i mitt liv

Utan dig kan jag inte andas

Och inte leva


Min vän även fast vi nu går

Skilda vägar så stannar

Du ändå alltid kvar i mitt hjärta


Min vän även alla minnen

Stannar kvar i mitt hjärta

Våra lyckliga minnen men även våra

Sorgliga minnen


Min vän jag vill tacka dig

För att du alltid funnits där

Nån att alltid kunna skratta med

Och nån att söka tröst hos


Min vän, det är med de här orden

Jag vill säga:

Utan dig är jag ingenting

Jag älskar dig!



Kommentarer
Postat av: Anja

Min starka punkt må vara konst, men din är definitivt (som alltid) poesi! Du är så duktig min Kika *stolt*

Ps. Kusin A är en kusin från pappas sida som jag återupptagit kontakten med, känns såå kul. Och som du såg på korten så hade vi världens galnaste sommar! Haha.
*Puss på ögonfransen, den vänstra i mitten*

Postat av: ahren

Kalsfin

2007-03-16 @ 21:16:12
URL: http://ahren.blogg.se
Postat av: Anja

Japp det får du gärna göra!
Vi haffar en cool badring åt Sebban oxå, så kan vi plaska runt tillsammans! =) *hjärtar*

*puss på er båda*

2007-03-17 @ 13:22:19
URL: http://veenus.blogg.se
Postat av: ahren

Titta in min utmaning och anta!

2007-03-17 @ 15:53:19
URL: http://ahren.blogg.se
Postat av: isabelle93

Jag läste alla dina dikter MIka! Dom var jätte , jätte fina verkligen!
Hur kan man va så bra på att skriva?
Hoppas du skirver någon till sen som jag kan läsa, jag älskar att lästa dom! =)
Kram kram!

2007-06-30 @ 11:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback