Tisdag

Är tok förkyld!! Den lilla prinsen har smittat mig!! usch & fy!! Hatar att vara sjuk!!

Söndagen var det kalas dags för lilla kusinen Max.  var nere på satn å sista minuten shoppade till honom...
Blev massa kläder i stora lass =)

                                                                        



hittade sjäklvklart lite kläder till Sebban i panik shoppingen, Kalle bara skakar på huvet han =)

                                                                  


Gjorde mina efterlängtade naglar igår, blev riktigt nöjd med tanke på att det bara kosta 300 =)

                                                                         


ska skriva ett litret inlägge (med massa bilder) från våran tripp till lyxiga Grythytan oxå =)

Kommentarer
Postat av: Himmel

Åh, jag vill också fixa mina naglar!
Det är så snyggt! Praktiskt? Knappast men vad gör det!
Ha det gott!

2007-07-10 @ 12:15:19
Postat av: Isabelle

Det blev jätte fint med Naglarna. Och som man kom på senare på Max kalas, kanske man skulle ha köpt not till Lukas också, en leksak eller så, men det tänkte man ju inte på!
Kraaam Kraamm!

2007-07-11 @ 18:10:03
Postat av: Heidi

Vart gkorde du dina naglar?? 300 spänn är ju superduperbilligt!! Vill oxå!! Hur mås det annars? SJälv har jag precis starta min semester för...4 timmar sedan! :) Nu ser jag fram emot 3 veckors härlig ledighet.
Kram på dig!!
//Heidi

Postat av: Hanna

Hej tjejen!! Vart gjorde du dina naglar någonstans?? Det va ju super billigt!! Kram

2007-07-18 @ 09:57:25
URL: http://hanies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback