Öland, Here we come!!

Imorn åker vi.... Ska bli så skönt att få komma bort lite.
Njuta av lyxen av att kunna äta frukost ute på "verandan"
Sola, bada, sightsing, äta gott, dricka gott å bara slappna av....
Ahhhh, Semester!!!

En hel del packning blev det ju förståss.... Kanske borde ha fotat alla väskor innan Kalle bar ner det till bilen så ni hade kunnat få skratta lite =)
förutom 4 stoooora väskor med kläder, handukar lakan osv så ska ju vagnen, matstolen, resesängen å en jävla massa leksaker med....
men det fick plats i bilen tro det eller ej =)


Ha de så bra allihopa så hörs vi om en vecka!!!


ps. ingen tv eller data på en hel vecka.... hur ska det gå???!!!!

Kommentarer
Postat av: Fia

Ha en skön semester på Öland!
Jo, naglarna har hållt väldigt bra för mej.. undrar varför era inte höll då.. materialet kanske håller olika från person till person..
hon pratade ju om att kroppen stötte ifrån om man t.ex va gravid, är sjuk, stressad eller mår dåligt =( men jag har inte varit något utav det, utan tränat och mått super :-) men jag ska låta henne göra om dem, ville inte
bara fylla på.. kramar!!

Postat av: ahren

Hoppas ni får det kalas. Nu kommer du ju inte läsa detta förens på lördag men vi¨åker till skåne imorgn. Hoppas resan går bra för er..pussen

2007-07-28 @ 13:46:27
URL: http://ahren.blogg.se
Postat av: Amanda

Ha det så super bra nu och lite semester från både tv och data gör susen ibland. Du ska få se vad du uppskattar det sen...
Kramar härifrån.

2007-07-28 @ 21:26:58
Postat av: Heidi

Låter som ni kommer att ha det underbart. Själva kom vi hem igår efter 2 veckors omkringflackande. OCh jag ligger nu här i sängen och är sjuk.. :(. Hoppas jag snart bli bättre dock så jag kan njuta av mina sista semesterdagar....
Kram, Heidi

2007-07-29 @ 16:15:49
URL: http://heidn72.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback