Vet ni vad ansa är kvinnor??

Jag borde ha ett litet block med mig vart jag än går (eller en liten bärbar data vore lite häftigare =)
Både i lördags och söndags har jag varti iväg någonstans å kommit på precis vad jag ska skriva i bloggen. Sen när jag väl sätter mig vid datan är det roliga som bortblåst. Så jäkla typsikt!!!
Var på babysim i söndags, den här gången tyckte det var riktigt kul!!
Mindre skoj var det när vi kom tillbaka till duscharna. Så fort jag öppnade dörrarna slungades jag tillbaka till 70-talet! Kändes som jag var i filmen Tillsammans!!!  Herregud kvinnor!!!! Vi lever för i helvete på 2000-talet!!! 2007 för att vara exkat! Vart jag än tittade var det nakna kvinnor som inte skylde sig för 5 öre!! Muffhår som skulle räcka till hela kvinnliga befolkningen!!! Missförstå mig rätt (är väl ett ganska skumt uttryck, missförstå mig rätt??... hmm...) Tycker det är skit bra att dessa kvinnor är stolta över sina kroppar... men jag kan väl få välja om jag vill se eller inte..... Ja jag vet, jag befann mig på ett ställe där man duschar offentligt och byter om offentligt men ändå... när du duschar kan du väl vända dig in mot väggen å när du ska borsta håret kan du väl sätta på dig underkläder först????  Skaka för fan inte ditt muffhårs vatten på mig å min son!!!! Oj, står jag i vägen för dig frågar dom någon å flyttar sig mot mitt håll.... Nej för faaaan kvinna håll dig borta kom inte hit.... Ja jag vet... jag låter helt dum ihuvet och det låter som jag stirrar på dessa nakna kvinno kroppar men det gör jag inte!! vart jag än tittar! Upp, ner, höger & vänster!! Dom är nakna överallt!! Förstår inte att man kan vara så bekväm med sig själv att man tex går å borstar håret naken, eller toppzar öronen naken osv... Tur att S inte kommer ihåg det här när han blir större =)
Väldigt "naket" blogg inlägg denna gång. Men vill bara veta om jag är helt ute å cyklar och är dum i huvet eller om det är någon som förstår vad jag menar?? Så alla ni som läser, kommentera!!! så jag får veta vad ni tycker!!
Kan ju tillägga att jag inte badar så jag slipper visa min härlighet! Haha!!

Mika

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag håller med dej till 100%!!!!!!

svar på bloggen: japp inte kul, men ingen ro ikroppen skolan i morgon med en massa alvedon, får tacka nej till jobben den här veckan men ändå gå i skolan!!!! så får det bli, tråkigt eftersom det blir miss på massa pengar men jag måste välje någe skolan lr jobb, tyvärr går skolan förre!
kram

Postat av: ahren

Låter hemskt tycker jag!
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2007-01-29 @ 20:54:04
URL: http://ahren.blogg.se
Postat av: Fia

Haha.. du är skön, vi hade babysim igår och jag tänkte exakt samma sak!! Måste kopiera ditt inlägg och skicka till gubben på jobbet, så han får sig ett gott skratt med gubbarna på Hall ;-)
Kram på dej!

2007-01-30 @ 10:50:43
URL: http://maximilian06.blogg.se
Postat av: T

Hihihi håller med dig till 100000% usch...

2007-01-30 @ 20:02:29
URL: http://shopaholicmamman.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hallå där!! Jag håller oxå med dig. Det får en ju nästan att vilja kräkas. BLÄ!!!! Kram på dig

2007-01-31 @ 16:44:02
Postat av: Anja

HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!! Det är vad jag har att tillägga! *skrattar ihjäl*
Sååå sköööönt inlägg!!

2007-03-14 @ 12:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback