Sura kärringar

Har tillbringat i princip halva dagen hos min mamma på sjukhuset. Sebban fick vara hos farmor Så kunde jag sitta i lugn å ro hos mamma.
Vet att sjukhus personalen sliter som få och har så dåligt betalt men det ger dom väl inte rätt att vara sura sat kärringar??!! Nu ska jag inte dra alla över en kant, men det var 2 tanter på mammas avdelningen som var de mest otrevliga kärringar jag nånsin mött. Fräser å suckar så fort en patient behövde hjälp.... Fan kärring, le och var trevlig eller gå hem!!
Jag är en person som ingen på sjukhuset gillar, jag menar (å säger det högt å tydligt) att vi för fan betalar skatt så lite sevice ska vi väl ha (sa det tex till mamma när jag snodde en kudde från en tom säng) JAg frågar alltid om allting, ger mig inte förren jag har fått som jag vill osv. Jag är alltså en jobbig patient eller anhörig. Men men nån ska vara det oxå.
Mamma lilla fick aif komma hem idag (först tänkte dom"vägra" att ge henne en rullstol, men för i helvete!!) Är helt totalt slut nu, man bli väldans väldans seg av att bara "sitta" hela dan....

Mika


Kommentarer
Postat av: majjssan

Låter som om pesronalen där behöver byta jobb lr gå på en charmkurs:-)

hoppas din mamma blir bra snart. kram

Postat av: ahren

Attschooo, jag kommer gärna om mina nysningar inte blir mer än vad det är.
Skönt för Eva att få komma hem, jag ialf gillar inte sjukhusmiljön och så som du beskriver personalen...!
Kram

2007-01-23 @ 18:02:00
URL: http://ahren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback