Rubriken är svårast

Tycker verkligen att det är svårt att hitta på en rubrik.... Ska ju vara något lockande och inte för långt.
Hmmm, ja det var ju lätt!!!  Andra gången Mika ska blogga "på riktigt" och hon får hjärnsläpp =)

 Jag och Sebban  var på stan med Faster Isabelle idag, skulle hjälpa henne att köpa nya kläder och smink. Hon hittade massor med fint, hon verkade himla nöjd iaf. Hade tänkt att hitta nåt till mig själv också. Men det är inte ett dugg kul att köpa kläder när allt ser för jävligt ut på...Därav mitt nyårslöfte eller var ju inte bara nyårslöfte, bestämde mig innan jul så då borde det inte räknas som nyårslöfte. Då borde det gå att hålla.... För nyårslöften tycker jag är omöjliga att hålla, det går bara inte!!  Kännder faktiskt inte någån som lyckats hålla sina löften. Ni då??
Jag har iaf bestämt mig för att gå ner i vikt (brukar mestämma mig för det lite då och då) skillnaden den här gången är att jag inte följer nån diet. Bort med, viktväktarna, Herbalife, Atkins, GI, osv Det är då det går åt helvete för mig... Så den här gången gör jag precis som jag vill själv.... Bort med Cola, (åh min älskde vän Cola hur ska det här gå????) chips & godis under veckorna. Har en dag i veckan då jag får äta det jag vill annars skulle det här braka dag 1) mer kött å sallad på tallriken och mindre pasta och ris....
Är fullt medveten om att det kommer ta lite längre tid än med andra dieter men det struntar jag i.... måste ju hitta nåt som passar mig!

Mika


Faster Isa & Sebban

Kommentarer
Postat av: tette ;-)

hej vännen! Tänkte bli den första att komentera =)Jág ger inga nyårslöften längre för jag bryter dem bara.. hihi kramis

Postat av: ahren

Detta går ju kalas=)
Det är så roligt, eller hur=)
Puss puss

2007-01-08 @ 21:46:20
URL: http://ahren.blogg.se
Postat av: micaela

Hej! ska vi bilda en klubb med att ta bort all läsk och allt godis=) jag ska också sluta med det, och ta en promenad varje dag! Lycka till Mika och jag hoppas att du lyckas,,, (själv har jag redan fuskat)

2007-01-09 @ 17:08:38
URL: http://www.majjssan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback