Onsdag

Mår inge bra, näsan rinner å det känns som knivar i halsen när jag försöker svälja..
Trots det ska Mika upp på träningsmojängen.... trampar och vevar med armarna med stavarna i exakt 6 min 17 sek. Sen kan jag inte andas! Halsen blev dubbelt så tjock och det bultade i både kropp och knopp. På darriga ben gick jag ut i köket och gjorde iordning (Tack å lov att Sebban sov middag) en kopp te, öpnnade en ny påse vicks och bädda ner mig i soffan. Gissar på att det är en ganska dålig ide att träna (spec när man är så otränad som jag är) när man är sjuk.... Ska gå och lägga mig i soffan ett tag till, får passa på medans Sebban sover!! V´s gå band kom igår.... Jag vill oxå ha!!!! Måste övertala Kalle så jag kan få ett jag med =)

   *vill ha*

Har ju då tänkt att jag ska gå ner i vikt.... väger mig varje (började idag) onsdag å mäter mig varje eller varannan onsdag:

DATUM         VIKT       BRÖST        MIDJA        HÖFTER        LÅR        ARM
10/1-06         ***           ***                ***               ***                  ***           ***

Så håller vi tummarna att det står - under varje fält nästa vecka =)

Mika

Kommentarer
Postat av: ahren

Usch va tråkigt med ett sådant band. det måste ju vara roligar att gå ute...eller?!
Jag skulle vilja he en sån cykel som du har =)
Bli frisk nu tills på fredag, puss

Postat av: ahren

Det kommer att gå kals gumman.
Kanske vi kan ta en promenad ibland så kan jag dra vagnen..hihi

2007-01-10 @ 20:55:08
URL: http://ahren.blogg.se
Postat av: majjssa

börjar du bli sjuk inte kul det????
hmm ja du det är Vevve jag skrivigt om! har du någon kontakt med henne längre eller???? kram

2007-01-10 @ 21:24:07
URL: http://www.majjssan.blogg.se
Postat av: tette

Åhh jag vill oxå ha ett sånt då band.. Så jag kan börja träna.. Men funderar på att föpa tränings kort på worldclass.. kramis

2007-01-11 @ 12:28:15
Postat av: Heidi

Hej igen, du ska absolut inte träna med halsont!!!! Det kan blir jättestora komplikationer!! JAg vet att du så gärna vill nu men ta det lugnt tills det halsonda är borta iaf. Och du, kan inte du börja träna på Gröndal på måndagar med mig? Jag o en kompis till går på aerobics varje måndag kl 18.00. Du får ju träna där iom att du är anställd inom kommunen.... Ett litet tips bara. :) O så får vi ses oftare. :)

2007-01-11 @ 21:16:22
URL: http://heidin72.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback