Nej, inte igen!

Härom dan satt jag & min underbara mamma och pratade om när hon bröt benet. Vi räknade lite och insåg att det var 17 år sen (eller 17 år sen i höst). Helt sjukt, känns som det var max 5 år sen. Men nej jag gick i 1:an när det hände. Undrade varför pappa kom å hämta mig från fritids.... mamma och jag skulle ju gå på stan utan lillasyster.... Ibland är det läskigt hur fort tiden faktiskt går.... Varje vinter sen dess är min mamma livrädd när det är snö och is.... Hon går sååå sakta och försiktigt att t.o.m. pensionärer går om henne. Hon är livrädd för att halka och ramla igen (hon bröt foten så illa så att om hon på nåt sätt skulle skada den igen går den inte att "rädda") Så om jag hatar vintern, avskyr min mamma vintern.
Idag, nästan 17 år senare halkar min mamma igen och bryter foten (Som tur var eller tur i oturen är det andra foten den här gången) Stackars Stackars min mamma!! Hur fan kan det hända henne igen?? Ska hon behöva bryta benet 2 ggr??? Just nu opereras hon och pappa och jag är hemma för att få i oss lite mat. Min stackars underbara mamma är helt förstörd....
Vet att det finns männsikor som har det 1000 ggr värre men idag är det mest synd om min mamma!!

Mika

Kommentarer
Postat av: ahren

Nej!
Hälsa så mycket till Eva från mig.
Min mamma har just börjat jobba igen så dom avlöste varann.
Om ni behöver nån hjälp med...ja vad som hest så har du mitt nr. Puss puss

Postat av: majjssan

japp, här e det ingen alls ni har mycket mer, men Hölö har mer än er iallafall=)
vad tråkigt att hon har brtyit sitt ben hoppas det går över. kram

2007-01-21 @ 18:31:01
URL: http://www.majjssan.blogg.se
Postat av: Linda (Fru Giorgio)

Ajajaj!! Tråkigt att höra att din mamma har brytit foten.

2007-01-21 @ 22:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback