Nehä!

Jag klarade det!!! Wihooo, jag klarade ta mig fan det! Pollyn ligger kvar i skåpet & idag är jag inte ett dugg sugen! Är ju riktigt stolt över mig själv. Något jag verkligen saknar nu när jag låter bli vanlig cola å alla sötsaker (förutom på den älskade "ätar dan") det är att röka. Finns inget som stoppar söt suget som en cigarett. Men röka får jag ju inte heller göra.... Så det är bara att bita ihop. Klunka bon aqua päron som en galning igår... Får nog köpa hem ett par flaskor till....
Idag är ju dagen D.... Dagen när vågen åker fram.... Har varit duktig tycker jag, gått å tränat ´lite... Såjag borde inte gått upp i vikt iaf.... Men har lovat mig själv att inte bli ledsen om det inte visar som  jag vill.... Ska ju faktiskt ha mens vilken dag som helst. går alltid upp i vikt när jag ska mens å svullnar så där snyggt :-/

Mika

Jaha.... Inte bli ledsen hade jag lovat mig... Ledsen är jag inte men så jävla irriterad & omotiverad. Fan!!! Kan ju lika gärna trycka i mig hela påsen men polly nu.... Fan fan fan!  Varöfr går det inte?? Tålamodet är ju inte det bästa hos mig men... Lite reslutat så kanske man skulle bli motiverad iaf...

Vikt:    - 0,5
Bröst:  ****
Midja:  + 1
Höft:   + 2
Lår:   ***
Arm:  -0,5

Man behöver väl inte gå upp i vikt bara för att man inte går ner???!!!!

Har precis lagt Sebban så han han vila lite & nu ska jag upp på träningstjossan å svettas! Å Pollyn får ligga kvar där den ligger tills på lördag!!

 *Världens underbaraste*

Kommentarer
Postat av: tette

Va duktig du är! Älskar allt vad sötsaker heter =) hihi kramis (syns vi imorgon?)

Postat av: majjssan

japp det e svårt med Godis, jag tycker att det är svårare än vad det va att sluta röka *suck* men men det e bra h¨lla igen om man vill klara det=) kram

2007-01-17 @ 14:55:05
URL: http://www.majjssan.blogg.se
Postat av: majjssan

Svar på blogg: jo vst men jag tycker inte att det är kul att ge pengar! men det känns som om det får bli det, honner inte springa ner på stan jobbar 2 kvällar nu!!! kram

2007-01-18 @ 09:04:21
URL: http://www.majjssan.blogg.se
Postat av: ahren

Å va du är duktig! Kämpa på vännen =)
Ibland står man still och ibland inte men då är på rätt väg...!
Kram kram kram

2007-01-18 @ 11:08:40
URL: http://www.ahren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback