Manliga könet

"Vill du ha lite massage när vi kommer hem?, du ser lite trött och sliten ut" sa Kalle till mig igår när vi gick hem. (Sliten vet jag inte, men trött var jag. Hade inte haft en sekund över för mig själv. Sebban vill ju ha all uppmärksamhet å stackars underbara mamma behöver ju hjälp. Missförstå mig inte, jag har absolut inget emot att hjälpa min mamma. Hon ber mig inte att vara där å hjälpa henne. Jag vill hjälpa henne. Var bara extra trött igår) Väl hemma bäddar K ner mig och "nattar" Sebban.  Får en underbar rygg massage och tänker vilken underbar avlsutning på kvällen....
"Tänkte fall jag skulle ta Sebban imorn efter jobbet och åka till mamma. Så får du lite "egentid" och bara vara å göra vad du vill" Här vänder jag mig om och bara tittar på Kalle.... vad du än har gjort... fortsätt göra det =)  
Självklart blev det ingen ensam tid idag. Eftersom Kalle är av det manliga könet så hade han glömt kolla vad hans mor & far skulle göra idag(det kvinnliga könet hade kollat upp det för länge sen ) Dom var naturligtvis inte hemma. Kalle fick så dåligt samvete erbjöd sig att gå ut å gå med Sebban ett par timmar men det behövde han inte göra (bara för att han erbjöd sig så smalt jag ju självklart) Han kompensera mig rätt bra ändå =)  Han bjöd mig på kolgrillen, tog hand om Sebban hela kvällen, tvättta & diska Jag däremot har lata mig hela kvällen.
Han har även lovat mig en ny dag nästa vecka... Vi får väl se hur det blir med det =)

Mika

 Mina underbara 2

 Pappas fina tatuering


Kommentarer
Postat av: majjssan

vilken tevlig kväll du haft med massage =) tänk om man kunde få lite det. hahahha

Postat av: ahren

Åååååå, hoppas det där beteendet smittar av sig på min sambo imorgon!!!!
Imorgon kommer du inte behöva ha Sebban heller...haha. Jag måste ju få kela lite
Kram

2007-01-26 @ 11:51:17
URL: http://www.ahren.blogg.se
Postat av: ahren

Tack vännen,
nej jag har ju inte gjort det ännu. Kan inte bestämma vilken jag ska köpa, eller förlåt mig vi =) Lyx eller budget...spara eller slösa.
Ses i ikväll

2007-01-27 @ 11:11:48
URL: http://ahren.blogg.se
Postat av: Fia

jag har inte riktigt förstått det här än.
Kan man svar direkt på en kommentar eller måste jag göra som jag gjort nu??
Jo, sant faktiskt. Jag köpte nappflaskan! =)
Inget märkesfreak, men den va söt och den håller ju faktiskt ett tag!
Kram

2007-01-27 @ 18:47:37
URL: http://maximilian06.blogg.se
Postat av: Fia

Ok, ska kika på den sidan =)
Asså jag har blivit torsk på det här!!
Det är ju faktiskt rätt enkelt och smidigt sätt för släktingar att hålla koll, eftersom jag skriver en del om Maximilian.

Plus att jag har flera vänner som är ute och reser, dem mailar och frågar massa om Maximilian. Lättare att hänvisa alla till den här sidan.
Skriv nåt kul i bloggen då, så man får läsa lite =)

Kram, kram!

2007-01-28 @ 01:13:55
URL: http://maximilian06.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback