host host, snörvel snörvel

Skulle vilja ha ett annat teckensnitt... Det här är ju ganska tråkigt, vill ha nåt man blir glad av =)
Har varit iväg på "mamma träff" (jisses så vuxen jag låter haha, känner mig fortfarande som 18 ibland)
Vi höll till på den allmänna lokalen för att vi skulle bli så många, men som vanligt var det ett x antal sista minuten avhopp så det slutade med att vi satt 9 st där i den fruktansvärt kalla lokalen. dessutom var golven så jäkla skitiga så att barnne inte kunde vara på golvet så dom fick snällt sitta i vagnen eller i knät.
fruktansvärt irriterande när man kunde ha vart hemma hos tex C!!

För en gångs skull när jag tittar på tränings mojängen blir jag sugen på att träna! Men halsen gör precis lika ont (om inte ondare) som igår så det är nog ingen bra ide att ställa sig på den idag *kommer ihåg hur det kändes igår* =)  När jag nån gång blir frisk (känns som aldrig) kommer jag inte alls vara sugen på att träna längre, då kommer det bara vara ett måste =)

V fick sin vagn igår (jag beställde den före henne men hon får den först, hur orättvist är inte det?????) Åhh så fin den är *kär* å så mkt lättare att köra. Ringde babyland igår och tjata lite så förhoppningsvis får jag den om en vecka!!! =) Då kommer det säkert ha kommit 4 dm snö =( så det blir jobbigt att köra den.... =)
För er som inte känner mig så är jag tokig i vagnar (blev vagnar istället för skor när jag blev gravid) hittar nya hela tiden jag vill ha... Vet redan vilken jag ska köpa i höst =)

aja, då får det bli adjö för denna gång, hade tänkt mig ett kort inlägg idag för känner mig så sjuk *stackars mig* men så kort blev det ju inte. =) Ska slänga mig i soffan brevid Kalle nu!

Mika

                                           
Jag & min Kalle                                                  Sebban som tomte

Kommentarer
Postat av: ahren

Här skickar jag ett krya på dig meddelande!!! Du måste vara frisk imorgon när du och jag ska vinna!!!
Kram och puss

Postat av: Anonym

Hej hopp, ja tänk att vi även bloggar på samma ställe! :) Har du varit in på aff än? Det måste du bara göra! Jag glömde ju säga att jag har som nick där HeidiN72. OCh mig hittar man oftast på viktsnack iaf. :)

Kram vännen!! Synd att du är sjuk, krya på dig!!! Mår Sebastian bättre?

2007-01-11 @ 21:09:19
URL: http://heidin72.blogg.se
Postat av: Moa

Åh va söt liten tomte :):)

2007-01-11 @ 23:58:41
URL: http://gunke.blogg.se/moa
Postat av: majjssan

tråkigt att du e sjuk hoppas det blir bättre=)

2007-01-12 @ 06:54:30
URL: http://www.majjssan.blogg.se
Postat av: Sara (lillallillen)

Är du sjuk din stackare? Nu är jag inne o läser lite smått :). Hoppas du mår bättre snart. Kram

2007-01-12 @ 18:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback