Tråkig lista, igen....

Orkar inte tänka idag, så det får bli en tråkig lista igen. Tack Lelle


Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Trött & seg
Favoritgodis: Röda Polly eller blå Fazer
Nåt jag absolut inte äter: Lättare att säga vad jag äter =)
Kläder just nu: Svarta byxor & svart tröja (otippat va??)
Musik just nu: Ingen 
Va sa du senast: Tack för maten
Sommarplaner: Har precis börjat prata om det, inget bestämt än
Fisk eller badkruka: något mitt emellan... tar ett dopp när jag behöver svalka mig
Längd och vikt: 168-69 cm & *Piiiip* kg
Hur många kuddar: 6 i hela sängen men sover på 2
Favoritväder: Sol & varmt med svalkande vind
Tre saker att ta med på en öde Ö: hmm... saker & inte männsikor?... mobilen, cola & mp3
Spelar du nåt instrument: haha nope
Morgon eller nattmänniska: Har inge val sen Sebban kom =)
Spara eller slösa: Slösa utan tvekan!
Vad är viktigast för dig: Familjen
Bästa film: Dirty Dancing, Sound of music & Pretty women
Finns det liv på andra planeter: självklart
Kommer du ihåg den första kärleken: Ja
Älskar du honom fortfarande? Nej det kan jag inte påstå
Har du några homosexuella vänner: Ja
Tror du på mirakel: Absolut
Trogen för alltid: Japp
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Beror på hur dom är mot mig
Ser du på kärleken som ett misstag: Absolut inte!
Hur många barn vill du ha: Tre, men minst 2
Bio eller promenad: Bio
Är du kittlig: Ja
Snarkar du: Japp (stackars Kalle)
Stjärnteckan: Vädur eller Oxe (står olika överallt, men anser mig själv mest som vädur =)
Rädd för insekter: Guuu ja!
Äckligaste djuret: Spindel
Största svaghet: Hatar att inte få som jag vill
Det här är jag bra på: Slösa pengar =) å ibland får jag till en  bra "text" =)
Bästa bok: Åhh finns så många!
Om du fick välja en superkraft vad skulle du då välja: Oj, kan inte välja nån... Gillade Prue´s i förhäxad =)
Vad vill du jobbba som: Det har jag inte bestämt än =)
chips, morötter eller godis: Godis
Pizza eller hamburgare: Hamburgare
Skriver du dagbok: Bloggar
Tänker du nånsin tatuera dig eller pierca dig: Kanske
Stökigt eller välstädat: Välstädat med lite stök (Gillade den förklaringen Lelle så jag lånar den =)
Gungar du på stolen: Nej
Skulle du kunna hoppa Bungyjump: Varför utmana ödet?
Vilken hand håller du gaffeln i: Höger
Hur är din drömkille: Kan jag skriva något annat än Kalle?? haha =)
Hur många syskon har du: 1 syster
Vad är du mest rädd för: Massor


Kommentarer
Postat av: Fia

Tackar =)
Några av bilderna användes till en hemsida.. den står med bland mina länkar "braids", men dem andra är bara med i olika make up artisters portfolion.. bara för att visa hur dem kan sminka och styla.
Förresten, kanske snor din lista sen..har inte bestämt mej riktigt ännu ;-)

Postat av: ahren

Ja det är inte klokt va dom kostar! Men det blir väl inte billigare heller!Puss

2007-02-03 @ 16:03:59
URL: http://ahren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback