Såpa Drottning

Tittar på alla serier som "dom flesta" gör (fast konstigt nog inte Lost eller PrisonBreakGrey´s är ju helt klart favortien! Men det finns ju hur många som helst som jag är totalt fast i. Den ena avlöser den andra. Är bänkade framför tv:n alla dagar förutom Fredag & Lördag (fast nu är det iofs Så ska det låta & Melodifestivalen =)  Skulle kunna räkna upp alla dagars serier men känns som det skulle bli en ganska långtråkig blogg då...  Gissar på att ni kan gissa dom flesta serierna som lockar. Något som är väldigt tragiskt är att jag missade sista avsnitte av What about Brian igår. Så är det någon som såg det igår får ni gärna uppdatera mig!! Kikade precis in på 5:an hemsida och det verkar som nya säsongen kommer redan nästa vecka.... Hmmm ja hände det något speciellt igår vill jag gärna höra en snabb resumé.

En såpa som jag inte är så jätte stolt över att jag är helt tokfast i är Våra Bästa År. VBÅ som vi "nördar" kallar den =) Började titta på serien när jag började skolka en massa i 8:an. Sen dess har jag tittat på den lite då & då. Men när jag var arbetslös, sjukskriven & nu mamma ledig följer jag den mansikt igen.
Ibland (eller ganska ofta) är den så töntig att jag byter kanal för att det är såå pinsamt. Bardy ska tex inte sjunga!!! Eller Shawn ska inte leka aggro (asg) Bo & Hope ska inte låtsas att dom kan svandansen på sitt hotell rum osv... Å gör dom ju så korkade saker så man blir arg & riktigt jävla frustrerad. Men likt förbannad sitter man där nästan varje dag & skriker. Nä men din dumma kossa gå inte ner där, ring polisen!
Jävla pucko fattar du inte att hon är där inne osv osv
Å även om jag tycker dom är så töntiga & pinsamma så kan jag bara inte sluta titta, jag är fast..
Jag är Såpa Drottningen.....

Mika

*Like sands through the hourglass, so are the days of our lives*





alla bilder har jag hittat ¨på google-bilder

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan!

Jag hoppas att du inte tycker detta är jobbigt men det
handlar inte om försäljning. Det jag har att erbjuda är helt gratis utan några dolda avgifter.

Du kan få allt från Dvd-boxar till presentkort på MQ, Vero Moda eller
varför inte Ikea? Eller Ps2? Eller vad sägs om en hemmabio? Helt Gratis!

Jag har gjort det och har hittills fått en sex and the city box med alla säsonger i form av en skolåda och ett Xbox!

Gå in på
GratisGenerationen. och bli medlem sen behöver du bara värva 7 stycken vänner efter att du
fullgjort två gratiserbjudanden, sen kan du bara sätta dig ner och vänta på ditt Xbox eller vad du nu väljer ;)

Det funkar verkligen, Jag lovar! Jag var själv rätt skeptisk men nu är jag helt såld!

Jag önskar dig Lycka till!

Mvh
Mia

2007-02-08 @ 18:42:22
Postat av: aotfitt

jag älskar att titta på days of our lives

2007-02-08 @ 19:01:18
URL: http://aotfitt.blogg.se
Postat av: majjssan

hha kommer ihåg när vi fikade allihopp i skolna och kunde sitta och diskutera våra bästa år=) hahahahhahahah

2007-02-08 @ 20:44:29
URL: http://www.majjssan.blogg.se
Postat av: majjssan

hha kommer ihåg när vi fikade allihopp i skolna och kunde sitta och diskutera våra bästa år=) hahahahhahahah

2007-02-08 @ 20:44:29
URL: http://www.majjssan.blogg.se
Postat av: Heidi

Jaha då är vi ju två.... såpadrottningar! Men hur i herrans namn kan du ha missat Prison Break??? Det är ju den bästa serien av alla!!!!
VBÅ kollar jag på ibland när jag är hemma, msn blir ju rätt fast som sagt, men samtidigt är det sååååå träligt, det går ju så långsamt....

Jaja, imorgon smäller det iaf!! Om 2 timmar sak jag bäna mig vid datiorn och lyssna på bidragen... :)

Kram på dig!!

Förresten, jag är ledig på sportlovsveckan tors o fredag. Bara så du vet... :)

2007-02-09 @ 19:13:28
URL: http://heidin72.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback