fortfarande vanlig dag

Så sitter man här igen då =) Sebban sover i mammas & pappas soffa, mamma ligger och vilar pappa äter äcklig fiskgratäng (jag å mamma åt nancy´s sallad *mums* så jäkla gott, Fast idag hade dom inga krutonger... lite sorligt ...) Så då fördrivrer jag tiden vid datan (som alltid) bloggar lite, kikar inne på FL & pratar med V & T.  Väntar på att klockan ska bli 7 - halv 8 för då kommer (nu tror ni jag ska säga Kalle men han jobbar ännu längre) Madde hit! Hon har äntligen skaffat sig en blogg! Madde
Kommer bli ganska skoj att se vad hon får ner i bloggen. Har sagt till henne att skriva en bok om allt hon är med i kassan på Vi =)

Var iväg & hälsa på, på jobbet i dag... När jag är där inser jag att jag verkligen saknar mitt jobb!
Både mina underbara kollegor & alla underbara barn =) Räcker väl med att jobba en månad eller en vecka kanske innan jag är trött på det igen =)

Har snott en rolig lista från Lelle men den får vi ta nån annan dag =)

Mika

Kommentarer
Postat av: ahren

Ska genast titt in i hennes blogg.
Träffade Marianne idag!
Kram

Postat av: Fia

tänkte kika i Maddes blogg, men komme rinte in.. har hon lösen??

2007-02-06 @ 21:45:51
URL: http://maximilian06.blogg.se
Postat av: ahren

Dom är ju supersnygga, men jag kan tyvär inte gå i 9cm höga klackar=)

2007-02-07 @ 12:24:53
URL: http://www.ahren.blogg.se
Postat av: Heidi

Hej hej, här är jag!! Har varit lite inaktiv insåg jag idag.... :) Så nu har jag uppdaterat lite i min blogg. Måste bli bättre på att uppdatera!!

Så synd att du var på dagis igår, idag hade dom ju fest ju!!! Lova var så fin. :) Fast hennes maskeraddräkt har du ju sett tiigare, fast då med Linus i den. :) (Leoparddräkten du vet)

Kram, vi hörs!!!

2007-02-07 @ 21:06:47
URL: http://heidin72.blogg.se
Postat av: Fia

stor är den, men härlig..det vette fan ;-)
Jag har 5sysykon på pappas sida. Och jupp, dem är tvillingar :-)
Nope har inte klippt mej, men det va heller ingen nytagen bild på mej.. inte på de andra heller, förutom Maximilians förstås! Kram, kram!

2007-02-08 @ 17:51:47
URL: http://maximilian06.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback