Förlorade

Faaan!!!! Jag förlora!! en sekund till och jag hade vunnit!! Det är fasiken inte rättvist!! Jag har haft högsta budet hela tiden och så när det är en minut kvar... då kommer hon och bråkar med mig!! vi la över varandra bud hela tiden i en minut (ja det låter ju inte så långt men den kändes som en evighet!!!) Å när jag skulle lägga mitt sista bud är autionen avslutad.... Men va faaaan!!! 
Just nu är det 2 min kvar på den andra auktionen... den måste jag vinna!!!!
Japp, jag pratat naturligtvis om
tradera Jag har blivit helt besatt av det. Det är som en drog!! Börjar man buda kan man inte sluta.... man kanske skulle göra en B (eller snarare C) skräckis om tradera.... Folk blir ju som galna! (japp även jag) Jag som aldrig kunde tänka mig att köpa nånting begagnat är som tokig... Kan inte annat än skratta åt mig själv haha. Som tur är säljer jag saker oxå så än så länge är jag inte ruinerad!

Gick på mitt fina band idag... Väldigt bra band måste jag säga =) men måste köpa nya skor... kände hur nageltrången nästan kom tillbaka.... ont i fötterna fick jag oxå...annars så var det helt underbart =)

Mika
ps. jag vann den andra auktionen... jippei =)

 2 av sakerna jag har ute på tradera just nu =)

Kommentarer
Postat av: majjssan

vad budar du om?? kram

Postat av: majjssan

ja du jag vet inte vad jag vill jobba med vi får se vad som händer iframtiden!

2007-02-02 @ 15:21:50
URL: http://www.majjssan.blogg.se
Postat av: ahren

Du är fast i träsket, jag tänker inte ens besöka den sidan för då är man väl fast!!!
Har ni varit och titta på någon mer lägenhet?
Kraaaaaaam

2007-02-02 @ 16:30:19
URL: http://ahren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback