Snodde listan på en gång

Var inne hos Lelle å kika, gillade listan  så snodde den på en gång =)


1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
Josephine och ryckte beklagande på axlarna

2. Sträck ut din vänstra hand så långt du kan, vad rör du vid?
Skrivaren

3. Vad var det senaste du såg på tv?
Simon & Thomas

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är.
22:30

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
100 höjdare (kalle tittar)

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Gick hem från ma & pa vid 9

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Andras bloggar

8. Vad har du på dig?
Svarta byxor & randig tröja

9. Drömde du något inatt?
Det gjorde jag säkert

10. När skrattade du senast?
Tidigare ikväll med Madde, Kakan, Mamma när vi spela Alias

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Kort på Sebban och tapeter

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Nja, inge speciellt

13. Vad tycker du egentligen om den här utmaningen?
Ganska skoj

14. Vilken var den senaste filmen du såg?
Da Vinci koden

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Precis allt jag vill ha!!!
16. Försök berätta nåt om dig som folk inte vet om.
Hmm?.. Är allergisk mot hästar? Visste ni det?

17. Om du skulle förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Inga krig

18. Tycker du om att dansa?
ja men inte nykter

19. George Bush?
Nej för fan

20- 21. Vad skulle dina barn heta, pojke respektive flicka.
Sebastian (uppenbarligen) & Meja

22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Beror på vart

23. Vad vill du att Gud ska säga till dig när du kommer till pärleporten?
Välkommen

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på dom här frågorna

Dom som vill


Kommentarer
Postat av: E

har du både en randig och en svart tröja? :)
är du allergisk mot hästar också? :)

2007-04-23 @ 22:28:14
Postat av: Tessan

ähh det är väl inge farligt Mika?? ;)
det e ju skit bra att ha det!!

Tack får se vad jag ska göra.. men annars kanske jag tittar förbi :)

Kram

Postat av: Anonym

Visst jag=)

2007-04-24 @ 16:56:08
Postat av: Anja

Det var en sån bajsdag/kväll..
I grund och botten: inget jag kan påverka, men det känns bättre nu. Vi tar det nån annan gång.

2007-04-25 @ 12:14:04
URL: http://veenus.blogg.se
Postat av: Anja

Ps. Puss :)

2007-04-25 @ 12:14:12
URL: http://veenus.blogg.se
Postat av: Anja

Tack min bonbono :)
Såhär är det-eftersom jag ligger på minus pengamässigt pga den stora konserten, biljetter till den + resa dit/tillbaka så kommer jag inte ha en chans att följa med ut och festa :/
Men däremot kommer jag gärna på förfesten, om det går bra?
Du förstår nog, jag ligger verkligen minus minus till 100%. Förhoppningsvis blir det värt det!
Jag förklarar allt det andra när vi ses, det är svårt såhär över en blogg.
Pusssssssss

2007-04-25 @ 22:39:59
URL: http://veenus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback