Ska det vara så svårt??

Vi vill flytta. Å vill vill flytta nu, inte sen! Letar med ljus & lykta efter ett fint hus eller en stor fin lägenhet...
Men hur svårt kan det va??!! Antingen är det ruckel eller så kostar det så sjukt mkt pengar så man fatta inte hur folk har råd??.. Finns några områden i Södertälje som vi gärna bor men där är det så jävla dyrt... betala 10-12 000 i månaden för en 3:a eller en liten 4:a känns inte så aktuellt...  Visst kan vi punga ut med 10 000 i månaden men då har vi inte råd men nåt annat än att bo... å det känns ju inte spe kul det heller....
jag vill göra om i vardagsrummet men det känns inte som nån idé innan man flyttar.... Jag vill göra om i Sebbans rum men det känns inte heller som nån idé... Det är så mkt jag vill göra men det är ingen idé att göra det i en hyresrätt... det är ingen som tackar en för det....

(Vad många inlägg jag fick till idag =)


                              

bilderna är från google

Kommentarer
Postat av: Anja

Det låter super bra! :)
Nanni mår bajsigt idag.. Nanni ont i maaagen.. :(
*lessen blick*
Ja, rumpbilden jag bloggade om igår..haha..kul att någon (du) tyckte som jag!

*pussilusstuss*

Postat av: Anja

PS. Du får komma hit på fika någon dag, nu när vi fått ordning på allt!! :)

2007-04-18 @ 15:56:32
URL: http://veenus.blogg.se
Postat av: ahren

Jag vet hur det känns vännen, vill också!

2007-04-18 @ 20:27:10
URL: http://ahren.blogg.se
Postat av: Amanda

Ja det eviga letandet..vet ju hur det är...men titta på mig som äntligen hittat ett hem. Som behövs rustas upp men endå..

2007-04-19 @ 17:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback