Lite poems

Du ville att jag skulle

vara någon jag inte är.

Den jag är

dög inte åt dig.

Din kärlek för mig

finns kvar säger du

men är den inte tillräckligt stark

för att du ska kunna

älska mig för den jag är?

Tydligen inte.

Du älskar en bild av mig,

du älskar någon som inte finns.

Men hallå!, ser du mig?

Den riktiga jag finns här!

Varför duger inte jag?

Varför kan du inte älska mig,

för den jag är?

Av: Mika 6 / 3 - 01 -



Ett hav av smärta

Ett hav av förtvivlan

Tårar som rinner

Hjärtan som krossats

En fråga som ständigt ekar varför?

Varför försvann ni?

Jag hann ju inte ens säga hej då

Minnena kommer jag alltid

förvara i mitt hjärta å

Jag ska aldrig glömma

tiden vi fick?


Till minne av de fyra

Av: Mika 26/5 -01


Kommentarer
Postat av: ahren

Du är verkligen bra på det där!!!

Postat av: ahren

Hej, utmaningen ligger i kategorin:utmaningar.puss

2007-04-04 @ 18:21:20
URL: http://ahren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback