Kalas kväll

Sitter här framför datan å klunkar iskall Oboy & cola light & är så så seg!! Men bakis??.... Icke mår riktigt bra om man bortser det sega =) Kalle däremot sover fortfarande å verkar inte må så där jätte bra =)

Så kvällen då....
Hade verkligen så roligt!! Kunde inte ha fått en bättre kväll...
pojkarna började kvällen vid poker bordet å tjejerna i vardagsrummet med sing star...
Sen bar det iväg mot hamn!
Ska inte dra hela kvällen i ord... Men som sagt hade en kalas kväll!!
Tack alla ni som var där & "gjorde" min kväll!!

Kameran är kvar hos mamma så bilderna kommer senare ni får kika hos
Lelle & Anja så länge =)

Puss

Kommentarer
Postat av: ahren

Hade en kalaskväll vi med!
Tack själv vännen:)
Skickar bilderna

Postat av: Fia

Ja, det va stressigt i förmiddags..glömde mobilen hemma. Men det löste sig till slut, fick låna av en kompis som bor på stan.. så va där och hämta den. Sen hade tydligen en annan kompis ringt när jag va borta och sa att hon fixat en haha.. så hade haft tre stycken och jag velat. Tack så mycket!!
Skoj att ni hade det trevligt igår.. nästa helg ska jag ut..det har stått i agendan länge haha.. planering som gäller nu förtiden!! Kramar!!

2007-04-29 @ 18:16:00
URL: http://maximilian06.blogg.se
Postat av: Amanda

Det låter bra att du hade en super kväll till din ära..

2007-04-30 @ 11:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback