Åhhh vilken underbar dag...

Diggilo diggelei alla tittar på mig.... kände bara för att fortsätta på en trudde lutt..
hur kan man inte vara så fruktansvärt glad så man vill sjunga när det är sånt här väder??
Jag bara njuter!!!  Underbara sol!!! Sundsvik är bara för underbart på vår/sommar!  Just nu kan inget bli bättre.

Har hört rykten om att det ska bli kallt i veckan... så trist!! Går ju inte ens att föreställa sig efter en dag som denna!
Å snö var det nån som sa... men det tänker jag inte lyssna på!!


 
 I knät hos faster Isa *     Sebban hoppar studsmatta                       

 Man blir trött av solen *   Sötnos

  Mamma börjara bli brun =)
I

Kommentarer
Postat av: Linda (Fru Giorgio)

Gud va brun du har blivit!! Själv är man fortfarande en blekfis. Va söt Sebban är på kortet där han nappen i munnen. Det ser ut som han har tagit kort på sig själv:-)

2007-04-15 @ 21:53:29
Postat av: Anja

Sötnos-bilden är helt bedååårande! Jag smälter!!!
Psst, nu e jag tillbaka! =)

Bamse pusssss!

Postat av: Fia

Tack =) Fina bilder! Vart har du solat någonstans.. tycker jag är ute jämt men får aldrig färg!!
Jag köpte vagnen igår..ska skicka iväg den gamla imorgon, men saknar den faktiskt.. lilleman har ändå legat i den sen han va 4dagar!
Vad har ni på agendan i veckan då?? kramar!!

2007-04-17 @ 00:37:15
URL: http://maximilian06.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback