måla eller inte måla

Vet inte om ni minns att vi köpte en begagnad Urban Jungle syskon vagn
innan Ebba kom.
Just då när vi skulle köpa vagnen var det TOTAL brist på UJ syskonvagn
på ren "tur" fick vi höra om en som skulle sälja sin.
Vi betala alldeles för mkt!!
(men var rätt desperat vid den tidpunkten)
För att komma till saken =)
Fy fan vad den ser ut!
Den är så jäkla solblekt!! ser inte klokt ut!!
blir så lessen när jag tittar på den!
den ska vara svart men den är typ brun/vinrödslila eller nåt
Sen sa hon även att det var en 05:a men det är en 04
Så nu funderar jag på om det går att måla klädseln svart
men tror inte att det går.....

usch nu blev jag på dåligt humör!

tur att mina solstrålar får mig på bra humör igen =)


















Kommentarer
Postat av: micaela

ja det va mycket, han har aldrig kräks föut..

jag ammar, men har åt för en timme sen och det har han fått behålla så nu hoppas jag att han får göra det =)

kram

Postat av: Anonym

men du är sjuk, orka bry sig om det!!!!!!

jag är inte sjuk, var bara sjukt trött!

okej tack då vet jag så jag beställer i tid =)

puss

2009-05-19 @ 20:34:52
Postat av: Veronica

Min grupp har feedback på vårt tema arbete på tisdag..sen är det sommarlov. Men det är nästa som lov redan nu.



Tråkigt det där med vagnen :(

2009-05-19 @ 20:38:05
URL: http://fairydust.blogg.se/
Postat av: Anonym

testa färga sen.. om d går att ta löst, som man färgar kläder alltså.

2009-05-20 @ 07:41:57
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Jotack det var en grym besvikelse, jag förväntade mig fil och flingor, minst liksom.

Hihi går inte att vara på dåligt humör med dom två i synhåll kan jag tänka mig, solstrålarna :)

Kramar

2009-05-20 @ 07:54:05
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: Hanna

går det inte att fäga klädseln med textilfärg tro??

hmm... lycka till! kram kram

2009-05-21 @ 21:54:42
URL: http://hannaofsweden.blogg.se/
Postat av: Isa Nauclér

Vad tråkigt, å nu som det är hur många syskonvagnar som heslt till salu.

Vi har ju också köpt en..kankse till lite överpris, men det är superfin i klädseln.

Kram Kram

2009-05-22 @ 19:08:23
URL: http://nauclers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback