En massa vin, kalas långt bort & Schlager

Rubriken sammanfattar min fredag & lördag riktigt bra. Där fick jag minsann till det =)

Fredagskvällen spenderade jag med arbetskompisar & "föräldrar", Föräldrarna på jobbet ordnar varje år en middag för världens bästa personal (alltså oss =) Hade tänkt att ta det ganska lugnt... Men
Heidi å 2 andra föräldrar  hade andra planer.... Japp det slutade med att jag blev plakat... Hmm undra varför... gissar på att det var för att T & J fyllde på glaset mitt ganska ofta =) sen drack jag visserligen upp allt själv =)
Men hade så sjukt sjukt kul. Dansade bugg med T... han kunde verkligen dansa bugg.. å det kunde inte jag haha
J roade som han alltid gör å Heidi... det räcker med att hon är där så blir det kul.... =) eller vad säger du Heidi??!!

Nackdelen men allt vin intag var ju att sebban vaknar klockan 7 som vanligt, (låg i sängen halv 4 så det blev inte många timmars sömn) Kalle gick ju självklart upp (puss) men putta ur mig ur sängen halv 8. Å fy vad jag inte mådde bra.... blir ju aldrig så bakis men självklart blir jag det nu när jag ska sitta i en bil ett par timmar upp till Avesta å Fira kusinen som fyllde 18... Bilresan gick iaf bra å kalaset var trevligt. Alltid kul att träffa faster med familj...

Behöver väl eg inte säga vad kvällen bestod va??!!! =) schlager så klart!!!!!  Favoriterna var ju självklart Måns & Sarah men i år gick det inte som jag ville... Men The ark är bra å gör verkligen en show så dom gör nog en bra instas i helsingfors....

 nu är det dags för en promenad i vårsolen =)

Mika


Kommentarer
Postat av: ahren

Kul att dom fortfarande har den där middagen.
Jag hade verkligen viljat se när du var så kanon=)
Kram

Postat av: Anonym

Jasså var det så illa. Tur att du ska vara borta ett år til så föräldrarna hinner glömma=)

Jo vi hade det trevligt men det blev ingen utgång.
När ska vi ses och skvallra då=)
Längtar ju efter dig!Kram

2007-03-11 @ 18:52:56
Postat av: majjssan

tack så mycket, mår bättre nu, men blir väl hemma i morgon och försöka äta ordentligt. kram

2007-03-11 @ 19:07:36
URL: http://www.majjssan.blogg.se
Postat av: Heidi

Hmmm jag måste nog ha varit fulare än jag trodde, minns inte alls att ni dansade och had er.... JAg gjorde väl inget dumt hoppas jag? :) Men ja J o T var bra på att fylla på glasen ja..... Men ack vad roligt det var!!

Kram, Heidi

2007-03-11 @ 20:18:21
URL: http://heidin72.blogg.se
Postat av: Amanda

Det låter som en toppen kväll!!

2007-03-12 @ 14:48:33
Postat av: ahren

Jo man skulle ju kunna måla över eller så men det struntar vi i eftersom vi hoppas på flytt snart!
Hur går det med erat lägenhetstittande?Kram

Ses snart?!

2007-03-13 @ 18:10:27
URL: http://ahren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback