Fniss

När jag var liten, eller liten å liten... När jag var siså där 14-15 var jag som dom flesta andra i min ålder....
Det som gällde var ju killar, kompisar, kläder, fester och... behöver jag fortsätta?? =)
Det som självklart var nr 1 var ju killar... Snygga killar som var så snygga som man fick tunghäfta eller ännu värre börja fnissa... thi thi jag heter Mika thi thi (känner ni igen er? =)) å så blev man så där pinsmat röd i ansiktet... När man tänker på det idag så var det ju ganska charmigt & roligt....
När jag var 20-21 (har så dåligt tidsuppsfattning, till skillnad mot
syster min, hon har koll på precis alla datum) så fastna jag i "serien" IDOL å med i idol var Darin... En liten söt pojke på ca 17 år.... å vad händer med Mika?? Hon blir totalt förälskad å börjar fnissa.... Nästa gång är det Idol Ola som det gäller (kan bara tala om att jag ler drömmande bara jga skriver hans namn...,. ja jag vet.... inte alla hästar hemma här inte) Ola får mig att bli varm i hela kroppen å jag kan inte sluta le så fort han är på tv.... (kalle bara skrattar åt mig om ni undrar vad min sambo säger) å nu är det Rex tur.... Rex i våra bästa år.... vet inte ens vad han heter men Rex är ganska sexigt =)

Spelar ingen roll om jag är 15 eller 24, innerst inne är jag fortfarande den lille fnissande tjejen....

Mika 

 Darin   Ola   Eric Winter som Rex

bilderna är från google

Kommentarer
Postat av: ahren

Dom två första får du för dig själv men den tredje kan vi väl dela på..mums!

Postat av: Heidi

Hej hopp, ja visst kna man känna igen sig. ochd e tslutar inte ens när man kommit över 30 kan jag lova. :)

Men du, ang fredag, vi måste höras på torsdag för Lova har varit sjuk, kräktes ett antal ggr inatt. Men inget mer sen dess...än iaf.

Men vi hörs. Kram.

2007-02-27 @ 19:16:18
URL: http://heidin72.blogg.se
Postat av: ahren

Ja visst det är bara att kopiera=)

2007-02-28 @ 10:11:15
URL: http://www.ahren.blogg.se
Postat av: Linda (Fru Giorgio)

Håller fullständigt med om att Rex är döläcker. När det gäller att bli förälskade i folk på tv så var jag lite svag för Andrew i The Bachelor. Satt och dregglade vid varje avsnitt.

2007-03-01 @ 22:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback