Sista julklappen

Idag fick Sebban sin sista julklapp från mormor & morfar.
En säng, en stor säng för en stor kille =)
vi ska inte byta säng riktigt än. men skönt att ha den inhndlad iaf.
Trodde det skulle vara mssor av folk på ikea idag men det var faktiskt inte värre än vanligt.
När vi ändå var där så passade vi på att köpa en ny hylla med backar till Sebbans rum.
hittade även lite annat smått & gott. bla julgranskukor för 9 kr (??!!) asken.

      
~ nya sängen ~ hyllan med backar ~ julgranskulor ~

måste ju visa Kalles fina julklapp som han fick av mig & Sebban

 
bilderna blev inte så spec bra men halsbandet är så fint!
Beställde självklart ett till mig på samma gång =)
halsbandet kommer från Gobbit


Å en bild på en av mina favorit julklappar


löööve it

Kommentarer
Postat av: Ahrén

Ja jag har försökt komma in men det går inte.
Det blev en svart kiol och ett svart linne med svarta paljetter. Vet inte om jag ska ha dem tillsammans eller hur jag gör.
Ja jag köpte fransar fast inte så långa.
Kan du inte skicka ett sms när du åker ner så kanske jag kan möta upp dig?!
Puss

Postat av: Anja

Som sagt - det började väldigt bra, hade en sjukt kul kväll... men min kära kusin gjorde om samma tabbe; hon blev för full och jag är grymt besviken, hon förstörde för mig ännu en gång. Hoppas hon läser detta nu också och lär sig en läxa för en gångs jävla skull.
Hur va din kväll pinglan? Puss i massor.

2008-01-01 @ 21:18:50
URL: http://veenus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback