Söndag

Dagarna går så fort så fort!
I fredags var jag å Kalle på Ikea (som resten av Sverige oxå va!!!)
Sebban var hos farmor & farfar å lekte på isen å spela hockey =)
Till middag bjöds det på lutfisk, mums!!
Igår var sov Sebban hos mormor & morfar.
Då passade dom på att gå på hockey =)
Sebban fick en fin SSK mössa, som morfar lyckades tappa nånstan (??!!! =)
Det gör inge morfar, köpa en ny annan dag
Sa min lilla gullunge då =)

På kvällen var det fest för min del,
En av dom finaste jag har firade sin födelsedag!
Grattis min fina fina Emelie!






Kommentarer
Postat av: micaela

jo vi har haft 13 minus..

för ett tag sen när jag kollade va det 14. burrr...

läter som ni haft en skönt helg..

kram

Postat av: Jenny

OJ vilken fin mage du har =)

Japp prickarna e kvar och dom har förökat sej OCH blivit större. Ja, jag ska ringa vårdcentralen, snart =)

2009-01-04 @ 20:50:20
URL: http://nennie1.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha åh va kul med fest! och vilket gulligt kort på er två =) hopaps ni mår bra!

puss och kram

2009-01-05 @ 17:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback