....

När jag var gravid med Sebastian började jag handla kläder efter v.12
För att jag helt enkelt inte kunde låta bli!
Små bebis kläder är ju så fruktansvärt söta!!!
Den här gången har jag inte ens gått in på babyavdelningarna...
Varför?? Ingen aning!!

Men nu vill jag handla!
Har hittat en massa fint på
PO.P









Har precis ätit mat med min kära lilla familj =)
Kalle har lärt Sebastian att när spagettin är klar fastnar den på väggen...
Jätte bra att lära en 2 åring att kasta mat på vägen
haha =)

Kommentarer
Postat av: Mika

Vickan: Var så skönt och trevligt att prata med dig idag! Längatr tills nästa vecka!!! =)

puss

Postat av: micaela

jag ska ju dit på måndag till BM allså. så jag får se vad hon säger, nej all energi tar ju på en när man har ont.

ska prova min älskade vetekudde nu =)

kram

2008-10-22 @ 18:52:04
URL: http://majjssan.blogg.se/
Postat av: Himmel

Men kastar inte alla spaghetti på vägen som test om den är klar?! ;-)



Dom små lär sig så snabbt. Jag skojade med Jossan och tog en tugga direkt ur hennes tallrik med hela ansiktet mer eller mindre i tallriken. Det tog hon fasta på. Undrar om jag ska förklara det på dagis ifall hon börjar med samma grej även där?!



Mmm, jag är sååå bra mamma och förebild! ;-)

2008-10-22 @ 19:13:54
Postat av: Anonym

Anne:

Haha!! va skönt att fler än vi kastar spagetti på väggarna!! =)

HAHA tugga direkt ur tallriken, va rolig du är!!!

kram!!

2008-10-22 @ 19:26:28
Postat av: A H R É N

haha, typiskt kalle =)

ja jag köpte ett par idag och gud så sköna!

Vad har ni haft för er idag då?

Puss och hörs morgon =)

2008-10-22 @ 19:34:06
URL: http://ahren.blogg.se/
Postat av: vickan

haha kalle är rolig han :-)



Hur kommer det sig att du nästan bara satt in killkläder från pop? hihi kanske är en tjej ändå gumman :-)man vet aldrig.. fina kläder var det iallafall!!!



Var kul att prata med dig i dag med kände att jag behövde prata av mig lite..



Kramis

2008-10-22 @ 19:42:45
Postat av: Mika

Vickan: Var så skönt att prata med dig oxå!!! =)

Äh jag är så säker på en kille så det blir bara kill kläder =)

puss

2008-10-22 @ 20:01:03
URL: http://mika83.blogg.se/
Postat av: Fia

Haha, bra där Kalle med spagettin =)

Jo, det är som sagt mkt pengar.. men typiskt nog så fastnade vi ju för just Dash och Vibe, gillar inte riktigt "Sport" som alla andra har. Den är billigare, (kostar 6000kr med samma tillbehör) men det syns också. Det jag gillar mest med den vi fastnat för är just fotplattan, den är i plast, och på de andra i tyg.. snacka smutsigt i vinter!!

2008-10-22 @ 20:06:29
URL: http://maximilian06.blogg.se/
Postat av: A H R É N

Ett par, fanns flera att välja på men de var från H&M. Jätte sköna!

Vilken tid ska du vara där i morgon?

2008-10-22 @ 20:10:48
URL: http://ahren.blogg.se/
Postat av: Isabelle

haha oj då nu kommer ni ha spagetti över hela väggarna haha =) gullungen! jaa imorgon kommer han, ska bli kul att busa och gosa med honom nu, =) åh vilka fina bebis kläder! jag lääängtar sååå tills den kommer !!

kram och puss !

2008-10-22 @ 20:47:56
URL: http://isabelle93.blogg.se/
Postat av: Anja

Hahaha, älskade Lill-Prinsen! :)

Och varför är jag inte förvånad över de fina färg-matchningarna när det kommer till baby kläderna? Haha. Min fina du.

Och jaaa, nu slipper du vara nyfiken! :) Tack för min Mika-dos igår, än en gång... Pussssss!

2008-10-22 @ 22:21:05
URL: http://veenus.blogg.se/
Postat av: fia

Nu är den beställd!! Så härligt, så inom en vecka är det leverans =)

2008-10-23 @ 09:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback