Gårdagen

 den fina  som har ångset över att fylla 25  =)

       
vi blev inte så många i slutändan men det det var kul ändå =)
hamnade på hamnmagasinet oxå, inte spec kul måste jag erkänna
blev mer eller mindre medtvingad hem till emelie på nån slags efterfest.
eg ville jag bara hem å sova men vad gör man inte för sin gamling =)
Daniel & jag hade världens show...
som tyvärr filmades.....
=)

mer bilder finns hos Emelie, Sofie (Linda har inte lagt upp några än vad jag sett men det kommer nog)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Mika, snälla ta bort den där bilden...

2008-01-06 @ 16:37:48
Postat av: Emelie

jooooo, ser du inte?

2008-01-06 @ 17:41:41
Postat av: Isabelle

låter som att ni har haft jätte roligt !
Jag såg klippet på youtube, hahah ! =)
kramkram

Postat av: Anja

Såg bilderna hos Emelie.. du är såååå fin min Kika! :) Och klippet.. *asgarv*
Puss pusss!

2008-01-07 @ 01:46:38
URL: http://veenus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback