Hur smart är du egentligen???

Lite smart är jag iaf =)

INTELLIGENSTEST, BÄTTRE ÄN ETT IQ-TEST

Du fick en score på 9 av 11 möjliga
Din karaktär: Bra svarat, över normal intelligens.
Ytterligare beskrivning av ditt resultat finner du under:


Du har orsak till att vara nöjd. Få klarar detta bättre.
Du är reflekterande, grundlig och tänker noga igenom saker
innan du gör något. Svenska politiker som har tagit liknande
tester får vanligvis sämre resultat.


Å här kommer Marcus resultat.... =)  kan ju tillägga att han skratta ganska bra när han fick svaren!!!

INTELLIGENSTEST, BÄTTRE ÄN ETT IQ-TEST

Du fick en score på 3 av 11 möjliga
Din karaktär: Under genomsnittet
Ytterligare beskrivning av ditt resultat finner du under:


Tänk dig för innan du svarar - du har en stor förbättringspotential.
Ryktet säger att det är på denna nivå redaktören i Se & Hör ligger på.
Tycker du också om att vältra dig i andras elände...? Men å andra sidan
skulle detta visa att du har möjligheten till att tjäna pengar på andras
naivitet och nyfikenhet på det som de inte har något med att göra.

GÖR TESTET HÄR!!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

jag har fortfarande mina kvar.. men jag ska nog inte göra nya.. jag börjar jobba heltid på ica från 1oktober.. tror bara dem går sönder då iallafall, tyvärr! Är allting bra med er annars??
själv står jag nu på World Class å väntar på att klockan ska bli 21.30 så jag får stänga..
kram, kram!

Postat av: Fia

ja det får ni tyvärr, jag hade velat ha naglar, men dem kommer bli förstörda på en dag på Ica... =(
Men om jag är ledig när hon kommer så kommer jag kanske förbi..
Nope, Maximilian har inte fått dagisplats ännu, vi är ju kräsna å står å väntar på en spec plats ;-)
Så det lär bli vinter nångång.. vet att det slutar två tjejer på småbarn i november, men jag vet ju inte hur han ligger kömässigt.. vi står ju även i Tom Tits kö..Sebban då??

2007-09-19 @ 13:01:12
URL: http://maximilian06.blogg.se
Postat av: ahren

Jag fick sju

2007-09-19 @ 14:49:07
URL: http://ahren.blogg.se
Postat av: ahren

Hej vännen min.
Jag tror att jag är på bättringsvägen.
I måndags och i går var jag tjock i halsen och hängig. Idag är det mycket bättre men jag känner mig fortfarande trött när jag anstränger kroppen.
Hur är det med er då?
Puss

2007-09-19 @ 15:49:15
URL: http://ahren.blogg.se
Postat av: Anja

Aaaaaasgarv!!! hahahaha!

2007-09-19 @ 22:07:26
URL: http://veenus.blogg.se
Postat av: Rebecka

haha jag fick 0 xD
inte såå smart va? ;P

2007-11-07 @ 19:10:29
URL: http://thebeckie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback