Kung vinter har anlänt

Eftersom det snöa igår när jag gick å la mig så kunde jag ju ana hur det skulle se ut när jag vakna...
men fyyy, blev lika besviken ändå!!
Var ju bara å slå sig fram i klädkammaren & leta fram vinterjacka & vinterskor.
(vill ha nya vinterskor & ny vinterjacka!!!!)
Få se vad Sebban tycker om snö sen om vi vågar oss ut.


Imorn är det farsdag!! =)
Då ska Kalle bli firad ordentligt!
Förra året tillbringade vi hela dagen på sjukhuset.
men i år blir det frukost på sängen, paket & tårta!!

Ha en underbar helg alla söta

Kommentarer
Postat av: ahren

Å va mysigt med firande i sängen!
Att snön inte försvinner...ge mig plusgrader!
puss vännen min

Postat av: Madde

haha aaa....d va säkert gunnar! han va ju såååå het
orka, trodde! =)

2007-11-11 @ 23:20:37
URL: http://www.maddelejn.blogg.se
Postat av: ahren

Jo jag hade kalskul men jag var lite för full bara!
Nu är jag sjuk men jobbar på. Blir jag inte bättre tills på onsdag kan jag nog inte komma denna onsdag heller.
Puss ouss

2007-11-12 @ 11:55:29
URL: http://ahren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback