jaaaa

Han äter igen!!!!! Jippie!!!
Hoppas det fortsätter så!!


image471

Kommentarer
Postat av: Anja

Skiiiiitunge! Han lyckas charma mig varje gång!
Och angående min crush - den håller nog fortfarande i sig..haha.. :D Skulle kunna sitta o beundra människan i timmar, han e gudomlig.
Pusssss

Postat av: Isabelle

fy vad han är gullig !! Super bra att han äter igen,, hoppas han fortsätter !
Sån gullunge ! =)
kramkram

2007-11-15 @ 19:36:11
Postat av: Victoria

Vad skönt att han äter igen som vanligt.. :-)
Puss på er

2007-11-16 @ 08:11:55
URL: http://victoriiaas.blogg.se
Postat av: Anja

Åh Kika.. :( Nanni e jättedålig, verkligen ruskigt dålig. Jag har åkt på världens magsjuka, springer på toa var tionde minut ungefär..aj..och usch.. jag har feber, ont i halsen o andas knappt för att jag är så täppt i näsan. Plus en annan grej som ja inte vill skriva här.. =/ Jag e slutkörd. Blä. Puss i massor.

2007-11-16 @ 13:57:12
URL: http://veenus.blogg.se
Postat av: Isabelle

haha nej, vi ska inte dansa och sjunga hoppas jag ;D haha !
Kram kram

2007-11-16 @ 18:03:20
Postat av: Isabelle

nej nu fanns den inte i min storlek bara för det, men mamam och jag ska åka till Stadium någon annanstans och kolla =)
kram

2007-11-17 @ 11:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback