Lista igen

Namn: Mika
Kön: Woman

Ålder: 24
Längd: 1,68-9 typ
Smeknamn: Mika
Hårfärg: Just nu, ljusbrun
Ögonfärg: Blå

Har du någonsin:
Ätit sushi: Ne fy, vågar inte
Varit ihop med någon som varit otrogen: Nej inte vad jag vet
Klättrat på berg: Ja när jag var liten
Sett vita huset: Inte THE vita huset

Antingen eller
Kallt eller varmt: varmt
Spets eller satin: Öhhh
Svart eller rött: Svart
Regn eller snö: Regn
Rosor eller tusensköna: Rosor
Vår eller höst: Vår
Matte eller engelska: Om jag måste välja så blir det engelska

Motsatta könet
Gillar du någon just nu från det motsatta könet? absolut
Vet den om det: Haha, ja det borde han ju göra vid det här laget


Inom de 48 timmarna
Kramat någon: Japp, En massa föräldrar & barn å så Sebban, Kalle & Emelie så klart
Bråkat med en kompis: Nepp

Gillar du att:
Ge kramar: Jadå
Ge massage: Nja, tycker bättre om att få massage
Gå promenader i regnet: Nja? inte speciellt

Övrigt:
Vad gjorde du förra sommaren: Var jätte gravid & orkade inte göra spec mkt alls? inte ens sola?. Men lata mig massor gjorde jag =)
Svär du för mycket: mm för mkt
När duschade du senast: I morse
Vilken färg är det på dina byxor just nu: Vinröda/lila
Vilken låt lyssnar du på just nu: Molitva
Vad är bredvid dig just nu: möbler & Pepsi
Saker på skrivbordet: ett glas med Cola light, en våg, cd skivor, högtalare, pennhållare osv
Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): Ett hörnskrivbord med hyllor från jysk
Vad var det sista du åt: Parma skinka med honungsmelon
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: Kalle (Å Sebban + kommande barn såklart)
Har du en lavalampa: Nej
Hur är vädret just nu: kallt å blött
Vem pratade du sist med på telefon: Kalle
Vad gör dig glad: Sebban
Vart skulle du vilja du åka: New York
Vill du ha barn: har redan ett barn men skulle kunna tänka mig 2-3 till å minst 1 till
Vad ska dom heta: Ja Sebastian heter ju redan Sebastian?. Kevin, Anton, Meja, Melina gillar jag oxå

den här hittade jag hos... hmmm... ja nån bloggare


Kommentarer
Postat av: Anja

Ja, det blir jättekul..om det blir av! Vi har redan varit där en gång, förra vintern. Men det skulle va annorlunda att få uppleva det på sommaren, det är ju sååå fint där!
Puss!

Postat av: ahren

Snor!

2007-06-02 @ 14:35:39
URL: http://ahren.blogg.se
Postat av: ahren

Hoppas på bilder från bröloppet=)

2007-06-03 @ 13:14:46
URL: http://ahren.blogg.se
Postat av: Anja

Haha!
*bamse pusssss*

2007-06-03 @ 15:25:34
URL: http://veenus.blogg.se
Postat av: micaela

det va en kanon kväll:) hur har din helg vartit då???

2007-06-04 @ 08:21:07
URL: http://www.majjssan.blogg.se
Postat av: Fia

läste din lista, alltid lika kul =) har du ärligt en våg vid datorn?? är det för tradera "jobbet" eller?? vart har du köpt den isåfall?? har funderat på att köpa en om jag hittar en billig sådan ;-)
Läste ditt tips om att räkna får för att somna, funkar inte för mej!! Däremot så sover man mycket bättre efter skön sex :-O (!!) gonatt och kram!!

2007-06-05 @ 00:28:45
URL: http://maximilian06.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback