haha

Hade tänkt att lägga ut lite bilder men minneskortet strular så det får bli senare eller imorn... Istället får ni hålla till gogo med några roliga historier

Lärarinnan ställer frågor till barnen.
 - Vad är det som har fyra ben, är brunt och lever i skogen?
 - Älgen, svarar Elsa.
 - Rätt tänkt, säger lärarinnan, men det kunde också vara ett rådjur.
 - Vad är grönt och hoppar i gräset?
 - Gräshoppa, svarar Ulla.
 - Rätt tänkt, men det kunde vara en groda också.
 Då ställer Gösta en fråga till lärarinnan.
 - Vad är det som är stort och hårt när fröken stoppar det i munnen men
 litet och mjukt när den tas ut?
 Lärarinnan ger Gösta en örfil, men han fortsätter.
 - Rätt tänkt, men det kunde vara tuggummi också!
 

I lille Kalles klass frågade fröken vad alla skulle bli.
 Flickorna ville bli fotomodeller och flygvärdinnor, killarna brandmän och 
snickare.
 Men lille Kalle ville bli playboy.
- Varför? Frågade fröken.
 - De åker fina bilar, dricker fin sprit och sätter på alla fina tjejer.
 Lärarinnan blev upprörd och gav Kalle en smäll.
 Resultatet blev samma när Kalle berättade om sitt val för mamman. Nästa 
morgon berättade Kalle för fröken att han ändrat sitt yrkesval.
 - Jag skall bli miniplayboy, sa han.
 Fröken undrade vad en sådan gör.
 - Cyklar, dricker saft och runkar, svarade Kalle.


Lille Per går sitt första år i lågstadiet och har en ruggigt snygg syster 
Som går i 9:an.
 En dag skulle Per ta sig en dusch och syrran kom ut ur duschen med
 handduken omsvept runt sig.
 - Syrran, Du kan väl ta av dig handduken?
 - Nämen Per! Vad är det du säger?
 Du har väl sett mig naken förut?
 - Snälla Snälla Snälla...
 Efter mycket tjat...
 - Okey då.
 Syrran tog av sig handduken och visade upp sig i hela sin härlighet.
 Per såg först mycket nervös ut, men drog efter ett tag en lättnadens
 suck och sa:
 - Pfiuuhhh. Roger i min klass sa till mig att du hade fått kuk i helgen!
 


Kommentarer
Postat av: ahren

Hahaha

Postat av: Anja

HAHAHAHAHA!! Den sista var bäst!! *asgarv*
Jag skrev ett lååångt inlägg till dig (och Karro) igår kväll men det gick inte att posta.... gaaaahhh!! *spasm ryck*
X-arbetet = no comments... men nu känns det lite bättre (tror jag) Ville slita av mig håret igår kväll och skratta & gråta samtidigt.. stress/frustration tror jag det kallas :)
Jag hoppar över utmaningen denna gång, känner mig inte motiverad alls.
Pussss på nästippen!

2007-05-23 @ 20:34:52
URL: http://veenus.blogg.se
Postat av: ahren

Ja visst var det en bra idé=)
Hoppas huvudvärken din har släppt

2007-05-24 @ 07:44:49
URL: http://ahren.blogg.se
Postat av: Sofie

Hej där! Tänkte bara bjuda dig och Kalle till min & Daniels inflyttningsfest den 2 Juni. Hoppas ni kan komma. Kramelikram.

2007-05-24 @ 09:33:10
URL: http://misshiller.blogg.se
Postat av: ahren

Utmanad

2007-05-26 @ 17:24:41
URL: http://ahren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback