Ärren finns kvar....

20 maj.... inget datum jag gillar... ett svart datum....
Det har gått 6 år... Ibland känns det som 16 & ibland som 2....
Prata lite om det i bilen med Kalle men konstigt nog så har jag &
Emelie inte pratat om det... även fast vi båda har tänkt på det hela dagen....

Sorgen & smärtan avtar & nästan försvinner men ärren finns alltid kvar även om dom inet svider lika mkt längre....




Står vid din grav

för att ta ett sista farväl.

Det är alldeles knäpp tyst

även fåglarna sörjer din död.

Rosen som ligger på din grav

är våt av alla mina tårar.

En vacker vit duva kommer flygandes

å jag vet att det är du

som har kommit för att visa

att du mår bra.

Sakta flyger den upp mot skyn igen.

Mina läppar viskar ett sista adjö.

Farväl min vän, farväl?

Till minne av de fyra vackra änglarna

Av: Mika 22/5 - 01



Sakta börjar allt bli som vanligt.

Fast tomheten efter er påminner

oss ständigt om att inget kommer

bli som förut.

Våra fyra vackra bröder saknas

och längtan efter er är oändlig.

Vi kommer inte få träffa er

på mycket mycket länge.

Den vetskapen driver oss till vansinne.

Men det som håller oss uppe och

det som ger oss kraft att gå vidare

är vetskapen om att ni har det bra

och ni är lyckliga och

ni väntar på oss i paradiset?

Till minne av: de fyra.....

Av: Mika -01


Kommentarer
Postat av: ahren

Oj va fort åren går!

Postat av: Anja

JAg vet..tänkte också på det igår.. tiden bokstavligen flyger... men de kommer alltid finnas kvar, i tankarna..i själen. *kramar om*
Japp, har du sett vad stor min M har blivit..riktigt stor tjej! :)
Och den andra..det är ju lilla Alexandra som vi bar på en gång då de var o hälsa på, kommer du ihåg? Ute på gården, M var också med då...fast väldigt liten :)
Pusss i massor!

2007-05-21 @ 21:54:28
URL: http://veenus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback