underbara sol

Vad gör jag inne?? Jag borde verkligen sitta ute i solen & njuta... Jag älskar ju solen!! Har inte varit så här glad på länge...
Å brun börjar jag bli =) *lycklig* Brun ja, tyvärr hade jag dom stora solglasögonen på mig hela tiden igår... Undrade Vad V, T & L flinade åt (eller V & T gapskratta =)  Om man ska det positiva i det hela så fick jagh jätte mkt färg igår.... tyvärr inte där glasögonen satt, haha! Så nu är jag ganska vit runt ögonen & feta sträcker fram till öronen....
Så jag borde verkligen sola bort det hemska sträcket.... Får sätta mig på balkongen när solen kommer hit....
Jaja så det kan gå =)
Sebban gillar att vara ute iaf.... finns det något underbarare än våren & värmen & solen??

VIlken årstid är bäst??

Mika


  Sebban i vårsolen   vet inte hur bra det syns, men titta noga!! skratta =)

Kommentarer
Postat av: Linda (Fru Giorgio)

Det var en rejäl kant du fick runt ögonen:-)

2007-03-29 @ 18:19:33
Postat av: Anonym

Hahaha... nu får du ta och sola bort det där hemska strecket :-) ser lite kul ut faktiskt gumman ...

2007-03-29 @ 19:09:55
Postat av: Amanda

"skrattar" Nä men hallå vad du har blivit snygg här bruden.. Det är ju jätte bra att skydda ögonen från solen men..ja.."skrattar mera" Du är söt som en teddybjörn för dom är ju vita runt ögonen..
Men våren är här så va ..fasiken och det är underbart! "ler stort"

2007-03-29 @ 21:15:42
Postat av: Sara (lillalillen)

Ha ha ha ha, snygg solbränna ;). Men jag är lite avis, själv är man ju likblek :(.

2007-03-30 @ 07:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback