Jag tror banne mig, gumman Tö är här för att stanna

Behöver bara titta ut för att le. VIlket underbart väder!! Inte en snö fläck så långt ögta når!!
Det är vår, vår, VÅR!!!!!

Underbara vår, välkommen!!
Våren är min favorit månad, börjara blir varmare, ljusare, grönare & gladare. Å man har hlea sommaren framför sig, helt underbart =)

Hela livet känns med ens mkt lättare!!

Nu är det bara hitta vårjacka & vårskor som är kvar =)

Mika

Vilken årstid gillar du bäst??

Mika



  ~~~  ~~~


bilderna är från google

Kommentarer
Postat av: ahren

Jag håller med!
Våren och sommaren står som nr 1

Postat av: ahren

Jag håller med!
Våren och sommaren står som nr 1

2007-03-14 @ 20:00:06
URL: http://ahren.blogg.se
Postat av: Anonym

=)
Vår & sommar!
Japp, jag e allergisk mot penicillin..haha..jag har för mig att jag sagt det för lääänge, länge sen. Äsch.. =)
Puss på näsan!

2007-03-15 @ 15:45:45
Postat av: Anonym

våren är min favorit månad? du menar årstid va? :)
puss

2007-03-17 @ 11:38:40
Postat av: Anonym

He babe.. våren är ju ingen månad knäppis.. den är ju en årstid.. Sommaren är min favorit... Puss gumz

2007-03-18 @ 11:52:49
Postat av: Anonym

Hej babe.. våren är ju ingen månad knäppis.. den är ju en årstid.. Sommaren är min favorit... Puss gumz

2007-03-18 @ 11:54:03
URL: http://shopaholicmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback