Jag blev utmanad....

Glöm inte kolla blogg inlägget här under, vill ju veta om nui träffat några griniga gubbar/gummar =)


Hakar på denna roliga utmaning som jag hittade hos T att skriva 6 st underliga/egendomliga saker om mig själv! 

Det bli svårt att bara välja ut 6 saker men här kommer dem: 


1.  Jag hatar, verkligen hatar att inte få som jag vill eller planerat!  Blir som 5 år & bara skriker & skäller (*skäms*)  Blir som galen &  så fruktansvärt elak. Tills jag får som jag vill eller tills jag hinner lugna ner mig.
 
2
.  Jag tror att (fast eg tror jag inte det, går emot min tro men vet inte hur jag ska ställa mig....) jag kanske har levet ett liv innan det här... Där blev jag kidnappad, torterad & mördad.. Får såna äckliga deja vu känslor när jag ser sånt på film eller tv.... antingen har det hänt eller så ska det hända.....

3
. Jag har en sanslös hiss skräck, går hellre 7 våningar när jag till tex L eller går 9 trapper när A låg på sjkuhus... Vägrade t.o.m att åka hiss när jag skulle in till förlossningen =)

4
.  Jag torkar alltid av besticken med papper när innan jag äter när jag är på resturang

5.
Jag nyser alltid minst 2 ggr efter att jag har satt i halsen

6
. Om ett foto i en ram åker ner i golvet måste jag alltid ringa personen på korttet & höra så att han / hon mår bra


Vågar du anta utmaningen???

Kommentarer
Postat av: ahren

Nej jag är nte den enda=)

Ska nog anta din utmaning när jag kommer hem=)
Kram

Postat av: Anja

Min lilla gumma.. =) "Gick 9 tr när A låg på sjukhus" haha.. *pusssss*

2007-03-14 @ 11:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback