Tråkig lista

Här kommer en tråkig lista om mig, är så trött så jag tar en färdig skriven lista =)  Tack Lelle

Namn: Eva Michaela Lindqvist (förhoppningsvis Lundstedt snart =)
Smeknamn: Mika
Ålder: 23, snart 24
Längd: 169 cm
Vikt: väger mig inte
Favoritväska: Just nu är skötväsan suverän
Favoritkändis: Bla Oprah Winfrey
Skostorlek: 38/39
Hårfärg: ganska blond förtillfället
Ögonfärg: Blå
Favoritfilm: Dirty Dancing, Sound of music, Pretty women, Notting Hill
Favoritskor:
Puma skorna
Drömjobb: Lyxig hemma fru
Favoritbutik / Sverige: Ikea & PoP
Favoritbutik / utomlands: ?? samma kanske
Favoritkaffe: Löfbergs lila
Sofi eller Ebba: I namnväg eller??.... Ebba
Favoritstövlar: svarta bootsen
Hur mycket pengar lägger du i månaden på kläder: massor (mest till Sebban =)
 Hur många skor har du?Så många att kalle har byggt ett X antal skohyllor åt mig i klädkammaren
Louis Vuitton eller Gucci: Kan inte välja
Kilklack eller stilett: Kilklack
TV-program: Grey´s Anatomy
Drömutseende: en blandnig av mig sjäv å nån med riktgit snygg kropp tex Jessica Alba (Haha)
Fulaste plagg i din garderob:
Köper inte fula kläder
Snyggaste plagg i din garderob : Se ovan
Favorittidning: Just nu, Mama & Vi Föräldrar & veckans Nu
Länder du varit i: Norge, Finland, Danmark, & Grekland
Länder du vill till: Usa spec till New York
Favoritplats i hela världen: Hemma
Favorithändelse i hela ditt liv: Sebbans ankomst =)
Husdjur: Katten Pepsi
Drömbil: Just nu är jag väldigt sugen på Toyota avensis (nyaste modellen, har en 99:a) 

Har du någonsin..
Önskat att du var någon annan?
ja
Gjort bort dig för den du höll kär? ja
Snubblat runt i dina klackar? nope men snubblat runt utan klackar =)
Varit avundsjuk på någon?Många gånger =)
Hatat någon? Ja
Druckit / rökt / knarkat: ja/ja/aldrig
Velat rymma och skaffa nytt liv: nej


Mika

Mamma & Sebban

Kommentarer
Postat av: ahren

Visst är det bra med listor?!
Jag vet inte om det är förkylning på G, var lite snorig igår men det är bättre idag.
Redan onsdag, inte klokt!
Har du läst mitt gbinlägg på FL?
Puss

Postat av: ahren

Men nu Mika är det dags för ett nytt inlägg!
Du får inte ligga på latsidan =)

2007-01-25 @ 22:01:10
URL: http://ahren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback