Sista försöket....

Jaha då prövar vi en sista gång......
Skrev 2 inlägg igår, det första var ett ganska vanligt. Om hur jag hittade hit och varför jag ville skriva här. Infogade ett foto när jag var klar, som Lelle (det är tack vare henne jag vart lite sugen på att "starta" en blogg) alltid gör på sin blogg lite roligare att läsa då känns det som. Och hela bloggen bara försvann!!!
Andra bloggen blev en irriterad blogg, måste man vara ett geni för att få till en blogg här eller????!!!!!
Så himla svårt kan det väl ändå inte vara??? Vill ju ha med en bild!!!!! skrev av mig lite och publicerade bloggen och även den försvann!!! Va F*n nu skiter jag i det här!!! Sov på sakne och bestämde mig för att pröva en sista gång...
Så här sitter jag nu igen och håller både tummar och tår för at det ska funka.... Vill ju skriva här, älskar att skriva! Kanske inte spec bra, roligt  eller intressant men ändå =)


Mika

 

Mamma Mika & Sebban

Kommentarer
Postat av: ahren

Hej gumms, jätte skojj att du börjat blogga. Jag ska genast lägga till dig i mina kontakter=) Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback