Sebastian

Vad är det för en dag? Vad är det för en dag? Nej det är ingen vanlig dag för Det är Sebastians namnsdag iadg, Hurra Hurra Hurra! Sebastian - den vördande
Idag har det varit namnsdags kalas för Sebban, mamma Mika var uppe vid 8 och började baka. (riktig bullmamma haha) Daim kaka & hemmagjord tårta. Både kakan och tårtan lyckades (ibland förvånar jag mig själv i köket)  Fina presenter fick Killen oxå, ny vagn (av mamma & pappa) pop jacka (av mormor, morfar & moster) åkpåse till nya vagnen (av farmor, farfar, faster & farbror) Örngott + påslakan (av tant Emelie & tant Kakan)
Har haft min ätar dag idag.... Inge kul alls för idag var jag inte spec sugen på nåt men åt ändå (väldigt korkat) men imorn kommer jag bli sur på mig själv för att jag inte passa på att äta mera gott =)
Fick några saker sålda på
Tradera idag, alltid trevligt med lite extra klirr i plånboken.
Nya vagnen kom igår... Helt underbar!! Älskar den, men (alla som känner mig suckar, jag vet ) är den inte lite låg? Å är det inte lite knöligt där inne? Vanesak antar jag =)
Imorn är det Babysim för första gången, ska bli spännande att se vad killen gillar det!
Känns som det här inlögget blev väldigt hattitt =)

Mika                     




1. Sebban & pappa städar innan gästerna kommer
2. Underbara nya vagnen
3: Sebban öppnar paket

Kommentarer
Postat av: majjssan

snygg vagn:)
hmm ja varför måste den komma nu? har snön inte vart här under jul behöver den inte komma förns slutet av året... *suck*

Postat av: ahren

Ååå va den är fin=)
Du får väl hälsa Sebban såhär efteråt...är så dålig på namnsadgar. Du måste berätta sen hur det var på simningen!
Kraaaam

2007-01-21 @ 12:42:15
URL: http://ahren.blogg.se
Postat av: Heidi

Hej hopp! Grattsi till Sebban i efterskott!!

OCh du vagnen var väldigt fin, fast kan du verkligen köra med den ute nu?

Kramis!!

2007-01-21 @ 18:25:58
URL: http://heidin72.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback