Nu ska det börjas gå....

jippie!! Imorn kommer löpbandet!!! Fasen vad jag ska gå!! Sätter Sebban i selet (vilket han inte tycker är så kul, så det kommer nog hålla max en kvart ) och bara går. Ska gå igenom hela what about Brian  är antagligen inte hemma då.... så jag får väl gå geom halva programmet =)
Pappa & Kalle har redan slagit vad om hur länge jag kommer använda gåbandet (eller löparbandet som det eg heter)  Vad dom inte fattar är ju att dom helt klart kommer förlora båda två när dom säger så där. Denna underbara maskin (hoppas jag att den är iaf) ska jag inte tröttna på!!! Även om jag sa likadant om cykeln med alla finesser som jag fick, använde i några veckor (om ens det) tröttnade å gav till min syster. Likadant var det med träningstjossan som jag sålde till Lelle Men ett gåband har jag alltid velat ha!
Tycer det är skittråkigt att gå ute, vare sig det är med Sebban eller utan... Skit tråkigt!!!
Nä nu börjar Betty!!

Mika


 Inte riktigt sånt som jag beställt men nästan

Kommentarer
Postat av: ahren

Fan va vi ska bli snygga till sommaren=)

Postat av: Fia

soft, soft... se till att sätta på "backen" när du går, ta lite extra på göttet ;-)

2007-02-01 @ 18:25:29
URL: http://maximilian06.blogg.se
Postat av: Silvia

Hur GÅR det? ;O)

2007-02-01 @ 18:49:55
Postat av: Amanda

Att hitta en träningsform som man gillar är inte Alltid så lätt.
Hoppas att detta är något för dig nu då.. ;-)
GO GIRL!
PEPPING PEPPING!

2007-02-01 @ 21:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback